Još prije godinu dana upozoravali su iz Sindikata hrvatskog vozača pri ZET-u na problem u Grižanskoj ulici u Zagrebu, gdje su, kako kažu, putnici iz njihovih autobusa prisiljeni iskakati ravno u blato, no do danas taj problem nije riješen. Naime, asfaltirani dio autobusne stanice puno je kraći, te oni putnici koji izlaze iz zglobnog autobusa na zadnja i predzadnja vrata, iskaču ravno u blato.
Loptanje od ureda do ureda
U ZET-u smo pitali kad planiraju riješiti taj problem, jednako kao i još nekoliko sličnih problema s kojima se susreću njihovi vozači i putnici, no oni su lopticu prebacili na Gradski ured za prostorno uređenje. Ondje su nam pak potvrdili da je komisija za taj slučaj izašla na teren, utvrdila da za produženje stajališta treba ukloniti dio drvoreda, te su potom lopticu prebacili na Gradsku četvrt Gornja Dubrava, "koja je zadužena za daljnje aktivnosti iz sredstava malih komunalnih akcija". Gdje je zapelo pokušali smo saznati i u toj gradskoj četvrti , no do zaključenja teksta nisu nam odgovorili.
Stajalište na raskrižju ulica
Zanimljivo je u svemu tome da se cijela priča oteže već godinu dana. U Sindikatu hrvatskog vozača nam kažu da je gradska komisija od čak pet ljudi izašla na teren još lani u travnju, te da su potom doznali da se čeka "nekakva dozvola odjela za zelenilo". "Ma znate, te administracije se toliko namnožilo da se svaki problem u njoj izgubi", kaže nam jedan vozač.
No, nije to jedini problem sa skraćenim stajalištem u Zagrebu. Stajalište je skraćeno i na prvoj stranici na liniji od Dupca prema Sesvetama. Ondje pak pri stajanju zadnji dio zglobnog autobusa ostaje na prometnom traku, što opet može izazvati nesreću i ugroziti živote putnika. Iako je taj problem poznat, iz Gradskog ureda nam sada kažu da će "pokrenuti inicijativu za produženjem stajališnog perona prema zapadu". Naime, taj je peron inače skraćen prilikom izgradnje plinske stanice za osobne automobile te osiguravanje izlaza iz stanice.
Putnici su nas upozorili i na još jedan od primjera sramotnih autobusnih stajališta. Riječ je o onom na samom križanju ulica Slanovečka – Čulinečka. No, za takav potez, tvrde u Gradskom uredu za prostorno uređenje, inicijativa treba stići od Mjesnog odbora, koji ujedno treba pronaći alternativnu lokaciju, a potom i prometno utvrđivanje tehničkih uvjeta, te osiguranje sredstava za uređenje. Koliko bi sve to moglo potrajati, bolje je i ne predviđati.
Dajte svoju ocjenu onoga što ste pročitali, iznesite koje vas poteškoće muče, što biste najradije promijenili u svom gradu, a na što ste ponosni. Na adresu djelujlokalno@portal.net.hr šaljite nam svoje priče, a mi ćemo potražiti odgovore na vaša pitanja i tražiti očitovanje nadležnih.