Poslovanje u doba korone /

Apsolutni hit u Splitu: Poduzetnik kojeg koronakriza nije obeshrabrila osvaja sumještane svojim sushi barom

Uz standardnu tunu i losos, u ponudi je i domaća riba

19.7.2020.
9:05
VOYO logo

Nikola Čelan sushi je počeo slagati za sebe, zatim za prijatelje, a na kraju je odlučio od smotuljaka s rižom i sirovom ribom pokrenuti posao. 

"Pokrenuo sam vlastiti biznis, jer sam vidio da ljudi to žele, da su oduševljeni tim proizvodom i čim s krenuo sa svojom proizvodnjom, čim sam otvorio dostavu, dostava je buknula i otada nisam stao raditi", ispričao je Čelan, vlasnik sushi bara u Splitu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Glazbenika, publicistu, a odnedavno i vlasnika sushi bara korona kriza nije obeshrabrila. Dok su ostali zatvarali, njima se promet se u to vrijeme udvostručio.

"Najveća slabost moga pogona pokazala se najvećom prednošću. Svi koji su imali restorane, stolove, ljudi za kojima sam ja kaskao. Manji biznis od konkurencije, svi su pozatvarali radi mjera, a mi smo sticajem okolnosti nastavili raditi", kazao je Čelan

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Što će biti s ovom sezonom? /

Domaći gosti ipak neće spasiti sezonu: Bez stranaca bismo imali manje od 10 posto prometa

Image
Što će biti s ovom sezonom? /

Domaći gosti ipak neće spasiti sezonu: Bez stranaca bismo imali manje od 10 posto prometa

Kuhar radi cijelo vrijeme s maskom, bez obzira na protuepidemijske mjere jer se ipak radi o sirovim namirnicama..

"Japanski majstori sushija, dakle, pravi majstori za razliku od mene, doslovno cijeli dan nose masku iz poštovanja prema svojim mušterijama", objasnio je kuhar Dalibor Dado Pehar.

Japanski specijaliteti mogu se uzeti u baru, ali najčešće se ipak uzimaju preko dostave.

"Ja je volim, a i u zadnje vrijeme je dosta ljudi jako voli. Postoji tek godinu ili dvije u Splitu, pa polako", kazao je dostavljač Tino Rađa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kada krenu narudžbe, ništa ne ide sporo.

"Kada krene navala, dok ima, ima. Idemo po tom principu da ovo nije restoran gdje uvijek mora biti. Kada više nema, kako radimo narudžbe preko, isključimo te stavke i gotovo", objasnio je Pehar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz standardnu tunu i losos, u ponudi je i domaća riba. Svestrani poduzetnik ne boji se krize, već u budućnosti planira nove poslove i neka sasvim nova jela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo