Iz navedenog tehničkog centra budući će zaposlenici 24 sata na dan, 365 dana u godini, pružati podršku svojim klijentima na globalnoj razini.
IBM u oglasu navodi da traže agente službe za podršku korisnicima koji se brinu o cijelom nizu proizvoda, te navode da su oni prvi kontakt prema njihovim klijentima i samim time svojevrsni veleposlanici tvrtke i njenih usluga. Razgovori s klijentima obavljat će se putem telefona, e-pošte ili chata.
Što traže od kandidata
Od kandidata se traži da bude informatički pismen, da poznaje rad u MS Office paketu, da bude timski igrač koji je fokusiran na želje klijenata, traži se izvrsno poznavanje njemačkog jezika u govoru i pismu, dobro poznavanje engleskog jezika i dobre vještine tipkanja. Naglašavaju da će prednost imati ljudi s iskustvom rada u pozivnim centrima.
Što se tiče formalnog obrazovanja, IBM očekuje da imate završenu srednju stručnu spremu.
Navode kako njihovi zaposlenici mogu profitirati od brojnih programa za učenje što će im omogućiti da postanu najbolji profesionalci u području u kojem su se odlučili poslovno razvijati. "U IBM-u smo shvatili da karijerni i osobni rast naših zaposlenika znači i rast tvrtke te smo to stavili na sam vrh svoje agende."
Naglašavaju kako će razmotriti sve kvalificirane kandidate, bez obzira na rasu, nacionalnost, spol, rod, dob, religiju ili seksualnu orijentaciju.
'Vjerovali smo da Hrvatska ima sposobne ljude'
Podsjetimo, američki računalni div IBM donio je konačnu odluku o otvaranju svog tehničkog centra u Hrvatskoj, a vijest je objavljena prošle srijede. Otvorit će 500 radnih mjesta, a nije isključeno da se ta brojka poveća i na 800.
"Ovo je jedan od najljepših dana u mojoj karijeri, a ovo je i primjer da možemo zajedno napraviti još više. Krenuo bih s onim osnovnim otkuda je to sve skupa došlo. Jedan od razloga je da smo u ovo krenuli je što smo vjerovali da Hrvatska ima sposobne ljude. Reakcije su bile izvandredne, svi smo zajedno disali i pokušali smo zajedno dovesti ovu investiciju u RH", rekao je direktor IBM-a za Hrvatsku Damir Zec.
''Što znači ovaj centar? U pravilu nekoliko karateristika. Pruža korisnicima diljem svijeta poslovno tehnološke usluge za funkcioniranje tehnoloških poslovnih sustava na optimalan način kako bi ostvarili svoje ciljeve. Ljudi koji će davati uslugu bit će visokokvalificirani. Dakle, ljudi iz Hrvatske. Druga dimenzija je da taj centar mora dati tehnološku podršku tim korisnicima. Treći dio je isto zanimljiv, a to je da će taj centar biti otvoren za sve korisnike iz svijeta'', rekao je Zec.