AGENCIJA PREUZELA ODGOVORNOST: /

'Mi smo odabrali Šavorićev ured kao lokaciju za snimanje Plenkovićevog spota'

Image

Posljednji dio HDZ-ovog spota iz predizborne kampanje u ljeto 2016.

22.5.2018.
16:54
VOYO logo

Lokaciju za snimanje TV spota za predizbornu kampanju za kandidata HDZ-a Andreja Plenkovića 2016. godine odnosno poslovni prostor Odvjetničkog društva Šavorić i partneri predložila je Unex Grupa sa svojim timom stručnjaka i ta lokacija je uz ostale bila prihvaćena od strane klijenta, priopćile su u utorak agencije Unex Grupa i Unex Media koje su bile angažirane na HDZ-ovoj kampanji.

Agencije za oglašavanje i zakup i planiranje medija u priopćenju navode da su 2016. angažirane od strane HDZ-a na poslovima realizacije i plasiranja kampanje u medije, te da je realizacija posla bila definirana potpisanim ugovorima o suradnji sa HDZ-om i obje agencije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ŠTO (JOŠ) VEŽE PREMIJERA I GLAVNOG ČLANA GRUPE BORG? /

Predizborni spot 'Vjerodostojno' Plenković je snimao u Šavorićevom uredu

Image
ŠTO (JOŠ) VEŽE PREMIJERA I GLAVNOG ČLANA GRUPE BORG? /

Predizborni spot 'Vjerodostojno' Plenković je snimao u Šavorićevom uredu

"U skladu sa istima započele su i do kraja realizirale kampanju, kao i bile ovlaštene za angažman podizvođača po načelima iznalaženja najboljih specijalista za pojedina područja", stoji u priopćenju koje potpisuje Andrea Šumanovac, glavna izvršna direktorica Unex Grupe i Unex Medije .

Pritom se ističe da kreativni koncept kampanje potpisuje Boris Malešević, dok je kompletan razvoj svih sredstava komunikacije, realizacija i plasman u medijski prostor povjeren agencijama Unex Grupa i Unex Media.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U tom kontekstu Unex Grupa je sa svojim timom stručnjaka predložila i jednu od lokacija za snimanje TV spota, odnosno poslovni prostor Odvjetničkog društva Šavorić i partneri, koji je uz ostale lokacije bio prihvaćen od strane klijenta", navodi se u priopćenju.

Napominje se i da je HDZ sukladno ugovorima podmirio sve obaveze i platio troškove predmetne kampanje kao i svih sredstava komunikacije uključujući i troškove produkcije TV spotova.

Boris Šavorić bio je član takozvane skupine Borg i sudjelovao je u izradi zakona "lex Agrokor".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo