Sezona počinje / ADAC ugostio ministricu turizma Brnjac, Hrvatska postaje prva 'COVID-safe destinacija'. A to je jako važno zbog ovoga

Image
Foto: RTL

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac započela je jučer dvodnevni radni posjet Münchenu

15.6.2021.
8:44
RTL
VOYO logo

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac započela je jučer dvodnevni radni posjet Münchenu sastankom s Karlheinzom Jungbeckom, zamjenikom predsjednika Njemačkog autokluba ADAC, donosi Novi list. Riječ je o najvećem takvom udruženju u Europi sa 22 milijuna članova, jednoj od najutjecajnijih europskih institucija za putovanja automobilom i kamping.

Domaćini iz ADAC-a, piše Novi list, bili su jako zainteresirani za hrvatski projekt Safe Stay in Croatia. ADAC je za glavnu temu svibanjskog broja njihova Reisemagazina odabrao Kvarner i Istru što je dodatna potvrda popularnosti hrvatskih destinacija među njemačkim ljubiteljima putovanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Drago mi je što mogu reći kako je sastanak jako dobro prošao. Naime, u ADAC-u su iskazali interes da našu suradnju podignemo na još viši nivo te su nam ponudili prvi institucionalni okvir, odnosno sporazum između ADAC-a i našeg Ministarstva, kroz koji bi ustvari Hrvatska bila označena kao prva 'COVID-safe destinacija'. S obzirom na to da ADAC ima 22 milijuna članova, jasno je kakve koristi nam to donosi", rekla je Brnjac nakon sastanka pojasnivši kako bi konkretiziranje suradnje uvelike pridonijelo vidljivosti Hrvatske i olakšavanju dolazaka njemačkim gostima u našu zemlju.

Gost će jednostavno i brzo dobiti sve potrebne informacije preko ADAC-ove aplikacije najboljih cestovnih ruta, informacija kako ući u Hrvatsku, do ADAC-ove aplikacija za nautički turizam, s obzirom na to da je Hrvatska istaknuta i kao jedna od najtraženijih nautičkih destinacija, ali i auto i moto karte Hrvatske, kamping karte, ostalih publikacija vezanih uz kampove te pojačane zajedničke promocije…

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brnjac je predstavila projekt Safe Stay in Croatia koji je naišao na odličan odaziv.

"Što se tiče kampova, mi smo na drugom mjestu po interesu njihovih članova, a ove godine je 13 hrvatskih kampova označeno najprestižnijom oznakom ADAC-a Superplatz. U ADAC-u su prepoznali i činjenicu da smo među rijetkim zemljama koje su u prioritet stavile procjepljivanje turističkog sektora te izuzetno dobar odaziv turističkih djelatnika, kao i to da radimo puno na samoj edukaciji turističkog sektora kroz projekt Safe Stay, koji, uz ostalo, uključuje i kontrolu. Pojasnili smo i kako je u konačnici cilj da se probudi svijest da se svi u sektoru moraju pridržavati mjera", rekla je ministrica Brnjac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na pitanje kako je kod njemačkih partnera primljena vijest Instituta Robert Koch prema kojem je Hrvatska "u zelenom", dakle, Nijemci koji se vraćaju iz Hrvatske u svoju zemlju ne trebaju testiranja, osim u avioprometu pri čemu je za boarding potreban brzi antigenski test, Brnjac je istaknula da je ta vijest imala odličan odjek u Bavarskoj:

"Već iz prvih kontakata u glavnom bavarskom gradu optimistična sam što se tiče sezone i dolazaka njemačkih gostiju. Hrvatska je dugogodišnja omiljena autodestinacija ovih gostiju i sigurno da nam u prilog ide i dogovorena daljnja suradnja s ADAC-om oko promoviranja Hrvatske kao COVID-sigurne destinacije broj jedan."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatska ministrica turizma jučer poslijepodne razgovarala je i s Hubertom Aiwangerom, potpredsjednikom bavarske Vlade i državnim ministrom gospodarstva, zemaljskog razvoja i energetike.

U pretpandemijsko vrijeme Hrvatska je ugošćavala oko 3 milijuna gostiju iz Njemačke, s time da je udio Bavaraca iznosio oko 40 posto. Međutim, lani je taj udio povećan jer je većina gostiju iz Njemačke putovala automobilom pa ih je najviše došlo iz Bavarske i Baden-Württemberga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ukupno je prošle godine Hrvatsku posjetilo oko milijun i pol Nijemaca čime je ova zemlja uvjerljivo zadržala prvo mjesto kao najvažnije emitivno tržište.

Igra sudbine
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo