Bivša vlast je godinama zagovarala Pelješki most, a koalicija
htjela problem "zaobilaženja Bosne", riješiti cestovnim koridorom
kroz Neum.
Sada se pojavilo i treće rješenje pa bi se već do kraja godine u
hrvatskim brodogradilištima za Jadroliniju trebala početi graditi
dva megatrajekta.
Grdosije bi trebale imati kapacitet od oko 150 vozila i dvije
tisuće putnila. Trajekti bi bili spremni za promet i puštanje u
rad 1. srpnja sljedeće godine.
Glas Slavonije piše kako se o realizaciji projekta prema načelu
"gradnja domaće flote na domaćim navozima i bez državnih
jamstava" se već razgovara u Ministarstvu pomorstva, prometa i
infrastrukture.
Prvo bi se trebala graditi dva trajekta vrijedna između 7 i 8
milijuna eura, dok se na duži rok planiraju još dva sličnih
karakteristika pa bi ukupna njihova vrijednost dosegla 30
milijuna eura.
Brodovi ne bi isključivo vozili na liniji do Pelješca, nego bi ih
se po potrebama raspoređivalo i u drugim dijelovima Jadrana.
Sada se pojavilo i treće rješenje pa bi se već do kraja godine u hrvatskim brodogradilištima za Jadroliniju trebala početi graditi dva megatrajekta.