NEGATIVNI KOMENTARI /

Učitelji se bune zbog zbog reforme: 'Ovo je mogao napisati samo netko tko ne zna što znači rad s djecom'

Image
Foto: Josip Regovic/PIXSELL/Ilustracija

Dvije peticije, jedna za jaču satnicu informatike, druga za dvije učiteljice u cjelodnevnoj (razrednoj) nastavi, svaka s više od 2000 potpisa, kao i preko 600 uglavnom negativnih komentara prikupljenih u nepunih pet dana javne rasprave, reakcije su na velike promjene u osnovnim školama i projekt cjelodnevne škole Ministarstva znanosti i obrazovanja

28.3.2023.
10:07
Josip Regovic/PIXSELL/Ilustracija
VOYO logo

Učitelji se bune zbog reforme, a Ministarstvo znanosti i obrazovanja ne želi otkriti autore tzv. cjelodnevne nastave, piše u utorak Jutarnji list.

Dvije peticije, jedna za jaču satnicu informatike, druga za dvije učiteljice u cjelodnevnoj (razrednoj) nastavi, svaka s više od 2000 potpisa, kao i preko 600 uglavnom negativnih komentara prikupljenih u nepunih pet dana javne rasprave, reakcije su na velike promjene u osnovnim školama i projekt cjelodnevne škole Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ideje ministarstva u dokumentu pod egidom "uravnoteženog, pravednog, učinkovitog i održivog sustava odgoja i obrazovanja u osnovnoj školi kao cjelodnevnoj školi" prema mišljenju većine učitelja uključenih u javnu raspravu u sadašnjoj verziji nemaju šansu za prolaz.

Image
i prije 'generalne' probe /

Ravnatelji, nastavnici i sindikati na nogama zbog cjelodnevne škole, učenici sretni: 'Nemamo zadaće!'

Image
i prije 'generalne' probe /

Ravnatelji, nastavnici i sindikati na nogama zbog cjelodnevne škole, učenici sretni: 'Nemamo zadaće!'

"Molim vas, razmislite još jednom", najblaža je molba (u odnosu na "Ovakav model je najgluplje što je MZO napisao, gluplje je čak i od Škole za život" ili "Ovo uništavanje sustava obrazovanja treba odmah zaustaviti", komentar Jarmine Naranđe, zgrožene profesorice savjetnice u mirovini).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poruke iz zbornica glase: "Ovo je mogao napisati samo netko tko ne zna što znači rad s djecom u školi; reforma da, ali ovakva nikako; škola koju prezentirate ni po čemu nije uravnotežena, pravedna, a neće biti ni učinkovita".

Dio učitelja plan ministarstva smatra ambicioznim i neostvarivim, a dio navodi da je nepripremljen i kao takav nejasan.

Ministarstvu posebno zamjeraju što o novostima saznaju iz medija, odnosno što učitelje nitko nije pitao za mišljenje. Ministra Radovana Fuchsa jedna učiteljica čije smo mišljenje dobili zato poziva da prije nego što krene s nepromišljenim promjenama provede kao učenik u nekoj od škola od 7.50 do 17 sati, piše novinarka Jutarnjeg lista Mirela Lilek.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo