Zagreb, Istra, Kvarner, Dalmacija – Hrvatska na najvećem svjetskom sajmu turizma nudi gotovo sve! Ambicije su velike, a najviše se očekuje od njemačkih turista.
"Hrvatska je prepoznata kao jedna prijateljska destinacija i Hrvatska je prepoznata kao jedna kvalitetna destinacija. I svakako najbitnije je da kvaliteta i novac kojeg njemački klijenti kod nas ulože – štima. I to se upravo manifestira", Romeo Draghicchio, predsjednik HTZ-a za Njemačku.
Prošle godine Hrvatsku je posjetilo više od dva milijuna Nijemaca, a ove sezone bit će ih još više. Broj rezervacija veći je za gotovo 20 posto.
A baš Hrvatska za neke je top destinacija.
"Prekrasna obala, jako ljubazni ljudi i puno aktivnosti! To je ono što sam čuo o Hrvatskoj i zbog toga ću doći", Yuxin Guan, Kina.
"Imate predivne plaže i ljude. Moji prijatelji su bili u Hrvatskoj i jako im se svidjelo", Anni Vento, Finska.
Pet kontinenata, 187 zemalja i 10 tisuća izlagača. U Berlinu je cijela turistička industrija! I baš svi imaju isti zadatak - privući turiste, dogovoriti nove poslove, ali i provjeriti što za ovu sezonu priprema konkurencija.
"Čini mi se da su naše ponude i komplementarne i da se nadopunjavamo i da veliki broj izletničkih tura koji dođe u Crnu Goru se realizira i u Hrvatskoj. Pogotvo mislim da smo kao regionalni partneri jako interesantni za daleka tržišta Kine, Japana, Irana", Željka Radak Kukavičić, direktorica Nacionalne turističke organizacije Crne Gore
S turističkim divovima – Francuskom, Španjolskom, Portugalom i Italijom – Hrvatska se još ne može uspoređivati. Ali može s Grčkom, koja se ove godine vraća u igru.
"Držimo palčeve da se turistički rast nastavi! Politička i sigurnosna situacija u cijeloj Europi pa i svijetu nisu baš najbolje, ali zasad sve izgleda dobro. Nadamo se dobroj i sigurnoj sezoni", Nikos Passas, direktor putničke agencije iz Grčke.
A upravo zbog sigurnosti, drugu godinu zaredom, Turska će biti najveći gubitnik turističke sezone.