"Velike polemike iza zatvorenih vrata koje smo imali u Bruxellesu, te javne reakcije na tu temu, podigle su prepoznatljivost terana na tržištu, povećala se potražnja za tim vinom, a time i njegova cijena cijena. I to je dobra strana te priče", kazao je Židan razgovoru za Slovensku televiziju, priznavši pozitivne komercijalne učinke vinskog spora sa susjednom državom kojemu je i sam bio najenergičniji akter.
Unatoč tome, on je ponovio namjeru Slovenije da tuži Europsku komisiju na sud EU-a u Luksembrgu jer je priznala pravo hrvatskim vinarima iz Istre da proizvode i prodaju svoj tradicionalni teran pod nazivom "Hrvatska Istra - teran".
"Pripremili smo nacrt tužbe i podnijet ćemo je u pravo vrijeme", kazao je Židan, dodavši da za tužbu postoje brojni proceduralni i sadržajni argumenti.
Hrvatska nije na vrijeme tražila da joj se odobri izuzetak u odnosu na slovensku zaštitu geografskog podrijetla terana, a predložena oznaka za hrvatski teran unijela bi zabunu na tržište jer potrošači ne bi znali razlikovati kupuju li slovensko ili hrvatsko vino, ustvrdio je Židan.
Najavio je da će Slovenija tražiti zaštitu recepture i podrijetla svog blagdanskog kolača od oraha, "potice", kako bi stvorila poseban brend orahnjače koji će se razlikovati od sličnih specijaliteta iz drugih sredina.