Šef vodećeg brenda tjestenine zgrozio svijet skandaloznom izjavom

27.9.2013.
14:48
VOYO logo

U intervju za talijanski Radio 24Barilla je ''ispucao'' biser kojim je zgrozio svijet, rekavši kako u reklamama za svoj brend nikad ne bi prikazao gej obitelj, a ako nekome to smeta, neka slobodno odabere tjesteninu drugog proizvođača.

''Nikad ne bih snimio reklamu s homoseksualnom obitelji, ne zato što ih ne poštujem, nego zato što se s njima ne slažem. Naša obitelj je klasična obitelj, u kojoj žena ima glavnu ulogu'', rekao je 55-godišnji Barilla.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naravno, njegova je homofobna izjava šokirala svijet, a na sebe je navukao gnjev aktivista i borca za homoseksualna prava, koji su pozvali ljude na bojkot proizvoda pod markom Barilla.

Homoseksualci pozvali na bojkot Barillinih proizvoda

Aurelio Mancuso, predsjednik LGBT organizacije Equality Italia, rekao je kako prihvaćaju poziv na bojkot proizvoda te tvrtke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vidjevši da je ''vrag odnio šalu'' Barilla se dan kasnije ispričao javnosti zbog nepromišljene izjave i vrijeđanja tuđih osjećaja. U obranu je rekao kako je samo želio poručiti da u njihovoj obitelji glavnu ulogu ima žena te da su se s Barillom oduvijek poistovjećivale tradicionalne obitelji.

Netko je od svega i profitirao

I dok je Barilla ovom neopreznom izjavom naštetio svom brendu, njegova konkurencija Garofalo odmah je iskoristila taj trenutak za vlastitu promociju, objavivši kako oni nikoga ne diskreditiraju zbog seksualne orijentacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo