Naime, 16-godišnja Maiken Fredriksen Iversen nazvala je Telenorovu službu za korisnike i pitala djelatnika zašto joj nisu poslali poruku s upozorenjem da će 'probiti' mjesečni limit potrošnje.
Poslao joj SMS i aktivirao uslugu koju nije tražila
"Kazao mi je da skinem aplikaciju o tome koliko trošim. Ja sam mu kazala da to nije potrebno jer bih trebala dobiti obavijest o tome SMS-om. Onda mi je on kazao da budem malo susretljivija. Ja sam odgovorila da to nije u redu, ali sam mu poželjela ugodan dan prije nego sam poklopila", ispričala je 16-godišnjakinja.
Samo par minuta nakon tog poziva, na mobitel joj je stigla poruka iz Telenora u kojoj je pisalo: "Rijetko se susreće takva drskost. Nadam se da ćete gorjeti u paklu", prenosi The Local. Potom je stigla i druga poruka iz Telenora, kojom se 16-godišnjakinju obavještava da joj je aktivirana usluga širokopojasnog interneta koju nije zatražila.
Isprika uslijedila tek nakon upita medija
Bijesna majka 16-godišnjakinje kasnije je nazvala Telenor i požalila se na rad djelatnika, a nakon što joj se iz kompanije nisu danima ispričali, cijelu je priču predstavila medijima. Tek je onda uslijedila 'bezrezervna isprika' iz kompanije, a glasnogovornik Tor Odland je kazao da je djelatniku 'iznimno žao' zbog incidenta.
No, isprika je uslijedila prekasno, te su 16-godišnjakinja i njena majka najavile da će nakon nekoliko godina vjernosti Telenoru promijeniti operatera.