Iz službe za korisnike dobila poruku da 'gori u paklu'

Jedna je 16-godišnja Norvežanka ostala šokirana nakon što joj je djelatnik iz korisničke podrške telekomunikacijske kompanije Telenor poslao poruku da 'gori u paklu'.

12.7.2012.
15:50
VOYO logo

Naime, 16-godišnja Maiken Fredriksen Iversen nazvala je Telenorovu službu za korisnike i pitala djelatnika zašto joj nisu poslali poruku s upozorenjem da će 'probiti' mjesečni limit potrošnje.

Poslao joj SMS i aktivirao uslugu koju nije tražila

"Kazao mi je da skinem aplikaciju o tome koliko trošim. Ja sam mu kazala da to nije potrebno jer bih trebala dobiti obavijest o tome SMS-om. Onda mi je on kazao da budem malo susretljivija. Ja sam odgovorila da to nije u redu, ali sam mu poželjela ugodan dan prije nego sam poklopila", ispričala je 16-godišnjakinja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Samo par minuta nakon tog poziva, na mobitel joj je stigla poruka iz Telenora u kojoj je pisalo: "Rijetko se susreće takva drskost. Nadam se da ćete gorjeti u paklu", prenosi The Local. Potom je stigla i druga poruka iz Telenora, kojom se 16-godišnjakinju obavještava da joj je aktivirana usluga širokopojasnog interneta koju nije zatražila.

Isprika uslijedila tek nakon upita medija

Bijesna majka 16-godišnjakinje kasnije je nazvala Telenor i požalila se na rad djelatnika, a nakon što joj se iz kompanije nisu danima ispričali, cijelu je priču predstavila medijima. Tek je onda uslijedila 'bezrezervna isprika' iz kompanije, a glasnogovornik Tor Odland je kazao da je djelatniku 'iznimno žao' zbog incidenta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, isprika je uslijedila prekasno, te su 16-godišnjakinja i njena majka najavile da će nakon nekoliko godina vjernosti Telenoru promijeniti operatera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo