"Sve objavljeno o ovoj stvari potpuno je netočno", izjavio je Hišam Abdul Hamid, vođa Službe forenzičke medicine.
Ranije je jedan forenzičar citiran kako su ostaci tako mali da je jedino objašnjenje eksplozija.
Ljudski ostaci jako mali
Svih 66 ljudi na letu MS804 ubijeno je kada se zrakoplov srušio u Sredozemno more prošloga četvrtka. Airbus A320 letio je od Pariza u Kairo kada je nestao s radara, navodno bez da je pozvao poziv u pomoć.
Ostaci letjelice pronađeni su u moru, nekih 290 kilometara sjeverno od egipatske luke Aleksandrije.
U utorak ujutro zapadni su mediji citirali neimenovanog višeg egipatskog forenzičkog stručnjaka, koji je opisan kao član egipatskog tima koji istražuje nesreću, kako je rekao da je "logično objašnjenje je da ga je srušila eksplozija."
Navodni je službenik izjavio kako je osobno provjerio pronađene ostatke žrtava koji su do tada doneseni u mrtvačnicu u Kairu, te ih je sve opisao kao "male".
"Ne postoji niti jedan cijeli dio tijela, poput ruke ili glave", navodno je rekao službenik. "Ali ne mogu reći što je prouzročilo eksploziju."
Taj je isti službenik kasnije naveden kako je izjavio da barem jedan dio ruke ima znakove opeklina, što bi bila indikacija kako bi ruka mogla "pripadati putniku koji je sjedio blizu mjesta eksplozije".
Ali u utorak poslije podne službena je egipatska novinska agencija Mena objavila izjavu Abdula Hamida u kojoj tvrdi kako Služba forenzičke medicine nije već zaključila kako se radi o eksploziji.
Nezavisni sigurnosni stručnjak izjavio je kako bi stanje u kojem se nalaze ljudski ostaci moglo biti rezultat više scenarija.
Konfliktne i nepotpune informacije
Postoje konfliktni izvještaji o tome da li je Airbus A320 zaokrenuo prije nego što je pao u more, kako su ranije izjavile grčke vlasti.
Egipatski su pak predstavnici izjavili kako njihovi radari nisu registrirali nikakve abnormalne kretnje kod toga zrakoplova, ali da su ga pratili samo kratko prije nego što je nestao.
Aviation Herald je objavio kako je sam avion poslao seriju upozorenja, uključujući i to da je u unutrašnjosti detektiran dim, tri minute prije nestanka. Upozorenja nisu dala nikakve indikacije o porijeklu dima.