Nestanak zrakoplova Malaysia Airlines 2014. s radara i razlog njegovog pada do danas su ostali zagonetka. No, sada je u javnost ponovno procurio još jedan podatak koji je izostavljen u službenih dokumenata. Riječ je poruci iz komunikacije između kontrole leta i kapetana zrakoplova koji je letio na ruti Kuala Lumpur Peking, a koju je objavilo malezijsko Ministarstvo prometa.
Podsjetimo, let MH370 s radara je nestao je 3. ožujka 2014. dok je za Peking prevozio 239 putnika. Prije samog nestanka kontrolori leta su poslali poruku kapetanu Zahireu Ahmad Shahu u kojoj stoji: "DEAR MH370. PLS ACK TEST MSG. RGDS/OC". Poruka se na kokpitu trebala pokazati u 18 sati i 38 minuta, no nije se pojavila, prenosi Mirorr navodeći kako je odaslana čak tri puta.
Nakon toga zrakoplov je nestao s radara i pretpostavlja se da je pao u Indijski ocean. Neki su optuživali kapetana zrakoplova da je srušio letjelicu, međutim te teorije nikada nisu dokazane.
Prevozili kutiju s baterijama koja nikada nije pregledana
U izvješću objavljenom u srpnju navodi se kako je na letu bilo i 221 kilogram baterija, koji su bili sastavni dio pošiljke Motorole i koji nikada nisu prošli skener jer je pošiljka bila prevelika da bi stala "u stroj".
U izvješću se također navodi kako je zrakoplov nakon polijetanja namjerno promjenio smjer. Istražitelji su pretpostavljali da je došlo do otmice, međutim nema nikakvih dokaza koji bi to poduprijeli kao ni jednu od čak 60 teorija o nesreći kojaje zadesila MH370.
Dosad su pronađena samo tri dijela olupine za koje se vjeruje da su iz zrakoplova. Pronađeni su na lokacijama sjeverno od Tanzanije i južno od Južne Afrike.