Zrakoplov je s radara nestao prije 15 sati po lokalnom vremenu (8 sati po hrvatskom) nakon polijetanja iz zračne luke u Džajapuri, glavnom gradu i luci pokrajine Papue. Let do Oksibila, također u Indoneziji, trebao je trajati 45 minuta, no letio je tek tridesetak minuta prije nego što je nestao.
Ministar prometa Indonezije kazao je da je zrakoplov pronađen u Bitang gorju u Oksibilu, na području gdje je trebao sletjeti. Olupinu su pronašli stanovnici obližnjih sela koji su javili da se zrakoplov zabio u planinu. Potragu je otežalo loše vrijeme i težak teren.
Na crnoj listi EU
U zrakoplovu su bila 44 odrasla putnika, petero djece i pet članova posade.
Čelnik Trigana Aira, kapetan Beni Sumaryanto, rekao je za AFP da je posada razgovarala s kontrolnim tornjem u Oksibilu desetak minuta prije planiranog slijetanja.
Zrakoplovna tvrtka "sumnja da je nesreću prouzročilo nevrijeme" na tom području gdje su uvjeti "nepredvidljivi", dodao je. "Zrakoplov nije bio prekrcan", kazao je.
Tvrtka Trigana Air imala je 14 zabilježenih ozbiljnih incidenata od 1991. godine, kada je počela sa radom. Do sada su morali otpisati 10 zrakoplova, piše euronews.
Tvrtka Trigana Air na crno je je listi EU od 2007. godine, zbog nepoštivanja sigurnosnih standarda. Robert Bishop, stručnjak za avijaciju kazao je: 'Moramo vidjeti zašto je toj tvrtki dozvoljeno da prevozi putnike'.
Riječ je o zrakoplovu ATR 42-300.
Rade na povećanju sigurnosti
Nakon zrakoplovne nesreće koja se dogodila u prosincu prošle godine, kada se srušio avion AirAsije sa 162 ljudi, indonezijska vlada postrožila je propise kojim bi se trebala povećati sigurnost zračnog prometa u ovoj zemlji.