Nedugo zatim malezijski premijer Najib Razak potvrdio je da je riječ o dijelu nestalog aviona. Potvrdila je to i Malaysia Airlines, koja je objavila da je pronađeni dio zakrilce. No onda se u istragu uključila Francuska, kojoj otočić Reunion pripada.
Francuzi su počeli istragu prije mjesec dana i iako su obećavali brze rezultate, još uvijek ništa. Istražitelji su, navodno, zapali u slijepu ulicu, te ne mogu sa sigurnošću potvrditi da pronađeni dio doista pripada avionu na letu 370.

Jedini nestali 777
Španjolska kompanija koja proizvodi zakrilca za Boeing nije, naime, mogla potvrditi da je riječ o njihovom zakrilcu, jer pločice sa serijskim brojem nema. Prema mehaničarskim zapisima o održavanju, pronađeno zakrilce nije identično zakrilcima na nestalom avionu. Stručnjak za avione, Jeff Wise, za Newsweek je objasnio: "Dijelovi aviona se proizvode vrlo precizno i svaka promjenu na njima mehaničari moraju zabilježiti u dnevnike. Ako neki dio ima četiri rupe a ne pet, onda se ne može reći da "ne odgovara potpuno", nego to jednostavno nije taj dio."
Unatoč ovim prijeporima, ostaje činjenica da je pronađeni dio zakrilce Boeinga 777, a da je MH370 jedini nestali Boeing 777 na svijetu.
Newsweek/Danas.hr