McDONALDS NA UDARU ZBOG KONTROVERZNE REKLAME: 'Sramite se! Djeca su uznemirena...'

Image

McDonalds se ispričao zbog uzrujanosti koju je prouzročio novom TV reklamom za koju su kritičari rekli da iskorištava djecu koja su pretrpjela velik gubitak.

16.5.2017.
15:17
VOYO logo

Gigant brze prehrane u svojoj novoj televizijskoj reklami objavljenoj u Velikoj Britaniji prikazuje dječaka kojem je otac preminuo, a on se trudi pronaći nešto zajedničko s njim. To je i uspio kad je shvatio da je i njegov otac baš najviše volio određeni sendvič iz McDonaldsa.

'Željeli smo naglasiti važnost uloge McDonaldsa'

Reklamu su brojni kritičari nazvali uvredljivom, a glasnogovornik lanca brze prehrane rekao je da to ni u kojem slučaju nije bila njihova namjera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Željeli smo naglasiti važnost uloge koju je McDonalds odigrao u svakodnevnim životima naših mušterija, u dobrim ali i teškim vremenima', dodaje glasnogovornik McDonaldsa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nova je reklama prvi put emitirana 12. svibnja, a trebala se na televiziji emitirati sedam tjedana.

Dječak koji u TV oglasu ima glavnu ulogu, svoju majku pita o preminulom ocu i prisjeća ga se. Dječak se pita ima li što zajedničko sa svojim ocem koji je ranije napustio ovaj svijet, a odgovor je dobio kad je došao u McDonalds i naručio Filet-o-Fish. Tada mu je majka rekla da je upravo taj sendvič bio najdraži i njegovu ocu.

Brojne kritike: 'Sramotna reklama!'

Na Twitteru mnogi kritiziraju reklamu.

'Tko treba oba roditelja kad imate McNuggetse', kaže jedan od korisnika te društvene mreže.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Izgubila sam oca kad mi je bilo devet godina. Sjećanja? Da! Burger? Ne! Sramotna reklama!', napisala je jedna korisnica Twittera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dobrotvorna organizacija 'Grief Encounter' priopćila je da su primili nebrojene pozive uzrujanih roditelja koji kažu da je ta reklama uznemirila njihovu djecu.

Suprug Sarah Fox preminuo je prije dvije godine. Ova 37-godišnjakinja iz Londona rekla je kako je njezin sedmogodišnji sin vidio tu reklamu koja ga je uzrujala, a mališan je tek počeo shvaćati razmjere gubitka oca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Reklama ga je zbunila i dosta uzrujala. Pitao me zašto dječak na televiziji nije tužan te kako da se on ponovno osjeća sretno', rekla je uznemirena majka.

Tania Richman (44) iz Brightona rekla je da su i njezina djeca u tinejdžerskoj dobi prošle godine izgubila oca te su se, vidjevši ovu reklamu, također osjetila uvrijeđeno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Nisam znala kako bih s njima postupala nakon toga', rekla je Tania.

'Zar sendvič uklanja emocionalnu bol nakon gubitka drage osobe?'

Leah Miller iz Londona brine se i zbog nedostatka savjeta nakon gledanja reklame.

'Što bi djeca trebala misliti nakon što vide tu reklamu? Da jedan sendvič može ukloniti svu njihovu emocionalnu bol?'

'Neodgovorno je u takvu reklamu ne uključiti nikakve informacije ili savjete roditeljima i obiteljima koje su pogođene ovim problemom', dodaje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dr. Shelley Gilbert iz humanitarne organizacije 'Grief Encounter' kaže da je McDonalds ovom reklamom očito pokušao izazvati emocije svoje publike, no u tome nisu uspjeli. Dodaje da su zapravo na taj način iskoristili djecu koja prolaze kroz tešku bol nakon gubitka roditelja, no nisu se na taj način s njima uspješno povezali.

'Potpuno podržavamo djecu i roditelje koji se prisjećaju svojih najdražih koji više nisu s nama, no pokušaj insinuacije da jedan brend može izliječiti takvu vrstu boli nije način ophođenja s obiteljima čiji je član preminuo. Pokušaj insinuacije da jedan obrok može izliječiti sve vrste boli potpuno je neosjetljiv i to nije nešto po čemu bi se neki brend trebao pamtiti', ističu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo