JESTE LI JU VEĆ ISPROBALI? /

Kineska tvrtka predstavila aplikaciju koja bi mogla zamijeniti TikTok. Evo kako funkcionira

Image
Foto: Profimedia

ByteDance je, bez obzira na cijelu situaciju, nastavio sa širenjem i odlučio lansirati novu aplikaciju, Lemon8

11.4.2023.
9:28
Profimedia
VOYO logo

Dok zakonodavci raspravljaju o tome treba li zabraniti TikTok u cijeloj Americi, njegova kineska matična tvrtka predstavila je novu aplikaciju koja je već postala popularna.

Aplikacija, nazvana Lemon8, vjerojatno će se suočiti s istim ispitivanjem i nadzorom kao i TikTok. Diljem Amerike ta se društvena mreža pokušava zabraniti jer smatraju da bi kineska vlada mogla prisiliti svoju matičnu tvrtku ByteDance da preda korisničke podatke ili plasira dezinformacije, piše AP.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

TikTok tvrdi da se to nije dogodilo i pokušavaju uvjeriti zakonodavce da može zaštititi korisničke podatke.

ByteDance je, bez obzira na cijelu situaciju, nastavio sa širenjem i odlučio lansirati novu aplikaciju, Lemon8.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ŠTO SU KRITIKE? /

Zemlje digle uzbunu zbog TikToka, glavni izvršni direktor pet sati odgovarao na pitanja Kongresa SAD-a

Image
ŠTO SU KRITIKE? /

Zemlje digle uzbunu zbog TikToka, glavni izvršni direktor pet sati odgovarao na pitanja Kongresa SAD-a

Što je Lemon8?

Lemon8 je aplikacija temeljena na fotografijama koja nalikuje mješavini Instagrama i Pinteresta, a ima i videozapisa koji izgledaju poput onih objavljenih na TikToku. Stručnjaci za društveni marketing kažu da aplikacija također podsjeća na kineskog diva društvenih mreža Xiaohongshu, što u prijevodu znači "mala crvena knjižica".

Kao i TikTok, glavni izbornik mreže Lemon8 ima odjeljak "praćenje" koji korisnicima omogućuje pregled sadržaja kreatora koje prate, kao i odjeljak "za vas" koji preporučuje druge objave. Također, segmentira postove u različite kategorije, poput mode, ljepote i hrane i omogućuje korisnicima da istražuju sadržaj na druge načine.

Slično kao TikTok i druge društvene mreže, Lemon8 prikuplja korisničke podatke, kao što su IP adresa, povijest pregledavanja, identifikatori uređaja i druge informacije.

Koliko je popularna?

Lemon8 je prvi put lansiran na azijskim tržištima 2020. godine i već je napredovao u zemljama poput Tajlanda i Japana, s otprilike 7,4 milijuna odnosno 5 milijuna preuzimanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predstavljen je u SAD-u u veljači uz malo medijske pozornosti, ali sve se promijenilo kada su medijske organizacije počele obraćati veću pozornost i neki utjecajni TikTokeri su ga počeli promovirati.

Prije deset dana aplikacija je imala 290.000 preuzimanja u SAD-u, a do sinoć je preuzeta čak 650.000 puta u SAD-u! Lemon8 je trenutačno jedna od najpopularnijih aplikacija u Appleovoj trgovini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo