Kako pokazuju podaci GfK Tourist Distribution Panela, najveći broj rezervacija njemačkih turista odnosi se na mediteranska odredišta, gdje se pak najviše traže Turska i Egipat, dok se istovremeno registrira pad popularnosti za Grčku i Portugal (iako se Grčka nalazi u top pet odredišta).
Bilježi se i porast potražnje od 11 posto za dalekim destinacijama, a tome su vjerojatno pridonjele niže cijene na turističkom tržištu. Njemački turisti tako se u prvom redu odlučuju za 'last-minute' aranžmane, posebno za Baleare s kojima postoji dobra zračna veza. I Mallorca i Ibiza posebno su atraktivne.
Također, u odnosu na lanjsku, ove su godine u agencijama porasle cijene za odmor u Egiptu, Maldivima i Hrvatskoj, dok su manje cijene zabilježene za arnžmane u Grčkoj, Portugalu i na Tajlandu.
Sama Njemačka i Italija su također popularna odredišta za Nijemce, te je tamo zabilježen rast posjete njemačkih turista između 5 i 7 posto. Turističke agencije izvještavaju da su posjete porasle i u nešto bližim odredištima poput Francuske, Nizozemske i Poljske.
Top odredišta u ukupnim putovanjima u ovom prvom dijelu sezone za Nijemce su: Turska (18%), španjolski Baleari (15%), španjolski Kanari (10%), Grčka (9%), Egipat , Italija te SAD (svaka po oko 5%).