[FOTO] POGLEDAJTE KAKO IZGLEDA BRITANSKA VARIJANTA KORONAVIRUSA: / Ruski znanstvenici tvrde da su snimili novi soj

Rospotrebnadzor je razvio i PCR testove koji mogu otkriti novu varijantu koronavirusa u pacijentu te je raspoznati od nemutiranih verzija novog koronavirusa

25.1.2021.

Ruski znanstvenici tvrde da su prvi snimili mikroskopsku fotografiju britanske varijante koronavirusa, prenosi Sputnik.

"Državni istraživački centar Vector postao je prvi na svijetu koji je fotografirao novi soj britanskog koronavirusa, izoliran od pacijenta u prosincu 2020. Fotografija virusa pod mikroskopom nastala je tijekom trajnog istraživanja nove varijante koronavirusa, uključujući strukturne karakteristike i njihovu ekspresiju u staničnim kulturama i eksperimentalnim modelima uz korištenje laboratorijskih životinja", stoji u priopćenju.

Foto: Sputnik / Rospotrebnadzor

U priopćenju piše da je Rospotrebnadzor razvio i PCR testove koji mogu otkriti tu novu varijantu novog koronavirusa u pacijentu te je raspoznati od nemutiranih verzija novog koronavirusa.

Brak na prvu UK