Više ni krumpirići iz McDonald'sa neće biti što su nekad bili. Naime, McDonald's je u srijedu priopćio da povećava cijenu svog cheeseburgera prvi put u više od 14 godina – s 99 penija na 1,19 funti u Velikoj Britaniji.
No, McDonald's nije jedini. Rast cijena najavili su i Coca-Cola i Nestle.
BBC piše kako je Nestle već povećao cijene za 3,1% u posljednja tri mjeseca 2021. godine. Štoviše, poručili su da je prodaja porasla za 8,1% u prvoj polovici godine. Tvrtka je povećala prognozu rasta prodaje za ovu godinu između 7 i 8 posto.
Glavni direktor Mark Schneider rekao je kako je povećanje cijena provedeno "na odgovoran način".
"Ograničili smo utjecaj inflatornih pritisaka i ograničenja lanca opskrbe na naš razvoj marže discipliniranom kontrolom troškova i operativnom učinkovitošću", dodao je.
Inflacija u Velikoj Britaniji dosegnula je u lipnju 9,4 posto, najvišu razinu u više od 40 godina, a rat u Ukrajini pomogao je dodatno povećati cijenu goriva i hrane.