Mnoge nestrpljive mušterije kupuju preko interneta i onda ne mogu dočekati da im to što su kupili stigne na kućni prag. Trgovački lanci, poput Walmarta, nude takvim mušterijama priliku da svoje proizvode naručene preko interneta pokupe u najbližoj trgovini.
Sve na četiri kotača
Sears, još jedan veliki američki trgovački lanac, otišao je korak dalje. Oni su najavili uvođenje mogućnosti podizanja robe kroz drive-through, tako da mušterije dođu u dućan automobilom i pokupe to što su kupili, a da pri tome ne moraju izlaziti iz svoga limenog ljubimca. Također, garantiraju da cijela operacija podizanja robe neće trajati duže od pet minuta. U slučaju da se kupnja oduži, svojim mušterijama će ponuditi kompenzaciju u vidu kupona od pet dolara.
"Ako netko želi, primjerice, kupiti televizor, onda će ona ili on vjerojatno već preko interneta izabrati željeni model i marku. Pošto su cijene slične u svim trgovinama, mogućnost podizanja televizora automobilom, mogla bi biti prednost zbog koje će se muštrije odlučiti upravo za trgovački lanac koji nudi tu vrstu usluge", objašnjava Marcus Thomas, stručnjak za marketing.
Računaju na zaboravne
Sears nije jedini koji testira nove usluge. I Walmart razvija sličan model kupovine. Kod njih je procedura sljedeća: Nakon što se izabere roba preko interneta, iz trgovine vas nazovu kad je spremna za preuzimanje. Ideja je da mušterije obave kupnju ujutro ili tijekom pauze na poslu, a robu preuzmu na putu kući.
Također, u trgovačkim lancima se nadaju da će kupci dok čekaju svoju robu na parkiralištu, iskoristiti tih par minuta da trknu do trgovine i možda kupe još nešto što su zaboravili naručiti online.
Kako minus pretvoriti u plus
Sve ove nove usluge, naravno, nisu posljedica želje trgovaca da izađu u susret svojim mušterijama pa što košta da košta, nego činjenice da je potrošnja pred blagdane krajem prošle godine podbacila i otjerala trgovine u velike minuse. Zato su se morali domisliti novim načinima da izvuku koji dolar više iz džepova Amerikanaca.