Vlasnici trgovine svima koji uđu u trgovinu, a ništa ne kupe naplaćuju pet dolara! Na brojne kritike ne mare jer, smatraju, neki u trgovinu dolaze samo kako bi vidjeli određeni proizvod, koji kasnije kupe kod konkurencije ili još češće na nekom web shopu.
Objasnili su da je naknada od pet dolara uvedena "zbog prešetavanja kupaca po dućanu". Objasnili su da naknadu vraćaju ako se kupci na kraju odluče novac ostaviti kod njih.
Kritike stručnjaka
Ne samo da se ne srame svog poteza, nego vjeruju da će ih slijediti i drugi trgovci koji se žele riješiti "promatrača".
Istraživanje iz siječnja ove godine pokazuje da gotovo 50 posto ljudi koji kupuju online najprije proizvod vide u nekoj od trgovina, prenosi The Wall Street Journal.
Ipak, primjer iz Brisbanea nije nimalo pametan primjer borbe protiv kupaca promatrača. Izazvao je brojne kritike stručnjaka, koji upozoravaju da bi vlasnike ovaj potez mogao odvesti u propast.