Listate kataloge, gledate reklame, pratite akcije. Kad ono,
akcija samo u slovima, ne i u brojkama.
Za trgovce ništa neobičnog nema u tomu da ne samo da je cijena
identična onoj prije sniženja već je na nekim tobože akcijama ona
i znatno veća.
"Najgora priča je recimo da je stara cijena bila 18,27 a nova
cijena tijekom sniženja, znate koliko je bila - 23, 54", kazao je
IlijaRkman, Udruga
Potrošač.
Bura se ovih dana digla i oko navodnih gratis proizvoda. Sa svake
vas police doziva neki novodni besplatni artikl, ali ako svijesti
prizovete osnove matematike, jasno vam je da te proizvode ne samo
da niste dobili na poklon već ste ih možda i preplatili.
Kažu trgovci – kupac je uvijek u pravu. Kažu u Udruzi potrošač –
kupac uvijek ima svoja prava.
Trgovine koje lažno oglašavaju akcije snosit će sankcije. Slijedi
im prekršajna prijava i do sto tisuća kuna kazne, a vi
sljedeći put u kupovinu krenite širom otvorenih očiju!
Prazni novčanici nerijetko nas tjeraju da sve kupujemo na akcijama, pa tako i hranu. No baš na hrani akcije su jako često - lažne. Što nerijetko stoji iza akcija 3+1 gratis ili pompozno najavljenog pojeftinjenja, istražila je naša reporterka Marijana Čikić