Uprava HŽ Putničkog prijevoza takvu odluku tumači uvođenjem novih električnih vlakova na elektrificiranoj pruzi od Križevaca do Zagreba, pa time rapidno smanjuju vožnju dizelskim motornim vlakovima.
I dok Uprava navodi da će time postići uštede i udobnost putovanja, Sindikat strojovođa, neki putnici i lokalna vlast tvrde upravo suprotno. Križevčani su već potpisivali peticiju, a danas je ona pokrenuta i u Bjelovaru - za vraćanje izravnih linija Bjelovar-Zagreb.
Osim Bjelovarčana, trpjet će, kažu, i putnici iz Virovitice, koji u Zagreb putuju preko Bjelovara.
"Ja ne znam što se događa u glavi onoga, pa bila to glasnogovornica Mihaela Tomurad Sušec, koja može izjaviti da je puno udobnije cupkati 24 minute u Križevcima na hladnoći na peronu ujutro u 4.45 dok vam ne radi ni kafić i imate možda samo nezagrijanu čekaonicu, da biste se onda vozili 35 minuta u novom vlaku, ja ne mogu shvatiti taj mentalni sklop" izjavio je za HRTDalibor Petrović, zamjenik predsjednika Sindikata strojovođa Hrvatske.