Iako se u Canal Plusu i Vivendiju nisu mogli doznati detalji s pregovora, analitičari pretpostavljaju da bi takvo spajanje bilo vrijedno više od 30 milijardi dolara. Ipak, predstavnici sve tri tvrtke tvrde da nema jamstva da će se spajanje i ostvariti.
Kanadska tvrtka Seagram bavi se poslovima vezanim uz zabavu i proizvodnju i prodaju pića. Neimenovani izvor tvrdi da u Vivendiju, ako dođe do spajanja, namjeravaju prodati dio poslova Seagrama vezanih uz piće i usredotočiti se na zabavu, pa i razviti područnu tvrtku koja bi se bavila medijskim poslovima. Izvor nastavlja da su pregovori još uvijek na preliminarnoj razini i da se još moraju raspraviti mnogi detalji, ali da će se vjerojatno dogovor postići unutar narednoga tjedna.
I ovi se pregovori zbivaju u vrijeme intenzivnog povezivanja medijskih, zabavnih i internet divova diljem svijeta, čime se kombiniraju i različite metode distribucije proizvoda. Da podsjetimo samo na Time Warner koji se treba spojiti s America Online, što je ugovor vrijedan 350 milijardi dolara, pa i CBS koja se spojila nedavno s Viacomom s vrijednosću ugovora od 80 milijardi dolara.