ZAGREB - Ženska stražnjica koja se pojavljuje u spotu Hrvatske turističke zajednice bit će izbačena iz promidžbenog spota koji je bio namijenjen inozemnom tržištu.
"Ovim putem obavještavamo javnost da namjera autora televizijskog spota 'Recept za savršen odmor' niti u jednom trenutku nije bila na bilo koji način eksploatirati žensko tijelo i staviti ga u funkciju seksualnog objekta, ali prihvaćamo njihovo mišljenje da marketinška struka nije dovoljno senzibilirana za ove teme", poručuje se u priopćenju agencije BBDO.
Oni se u priopćenju dodatno posipaju pepelom te poručuju da nisu u potpunosti sagledali širi kontekst problema prikazivanja ženskog tijela u promidžbene svrhe iz čega proizlazi i osjetljivost za pitanja ravnopravnosti među spolovima, a što je potaklo predsjednicu Vlade na reagiranje.
Sporni dio koji traje tri sekunde će se zamijeniti nekim drugim kadrom.
Na internetu je pak osvanuo odgovor na "slučaj stražnjica".
U promotivnom spotu pod nazivom "Tako lijepa, a tako čedna", nepoznati autor je iskoristio filmske kadrove s početka prošlog stoljeća. Žene su odjevene od glave do pete, a pojavljuju se i časne sestre. Na plaži su pak žene u čednim kupaćim kostimima iz istog razdoblja.
Premijerka je, naime, HTZ-u prigovorila zbog dijela spota u kojemu se vidi ženska stražnjica, a preko koje je poruka "ne prži predugo". Kosor smatra da je ta poruka seksistička.
Promotivni spot HTZ-a je, inače, namijenjen za inozemna tržišta, a trebao bi se emitirati na CNN-u, BBC World-u, Eurosportu i Euronewsu.
U HTZ-u su navodno odlučili izrezati sporni kadar.