Sony se duboko ispričao zbog propusta u sigurnosti PSN

2.5.2011.
12:36
VOYO logo

Tom prilikom kompanija je svim korisnicima ponudila 30-dnevno besplatno korištenje servisa PlayStation Plus i Music Unlimited.

Na prvoj pres-konferenciji nakon prošlotjednog ispada, Hirai i drugi visoki rukovoditelji kompanije rekli su da još ne znaju tko stoji iza hakerskog napada. Također su objasnili da je kompanija čekala nekoliko dana prije nego je obavijestila korisnike o propustu u sigurnosti jer je željela da najprije utvrdi sve činjenice o ovom slučaju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Samo je 10 milijuna korisnika imalo brojeve kreditnih kartica u sustavu, međutim Sony nije do sada vidio nijedan dokaz o tome da su ti osjetljivi podaci ukradeni. Ipak, britanski list Guardian je neposredno nakon provale hakera u sustav PlayStation Network objavio da su neki korisnici izvjestili o zloupotrebi svojih kreditnih kartica.

Hirai je također otkrio da su Sonyjevi servisi bili pod napadom oko šest tjedana. Jedan od napada vodi trag do hakerske grupe po imenu Anonymous koja je, prema riječima Hiraia ukrala neke "osobne podatke od top menadžmenta Sonyja" te je također te podatke "o njihovim obiteljima, imenima i obrazovanju" objavila javno na internetu. Ipak, hakeri iz grupe Anonymous tvrde da oni ne stoje iza napada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hirai je šef odjela Sonyja za videoigre i potrošačku elektroniku, te se očekuje da će nakon Howarda Stringera upravo on biti idući CEO kompanije.

Prethodni članci:Hakeri izveli najveću krađu identiteta ikad

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo