POLA METRA IZNAD ZEMLJE /

Pauzirali 17 godina, a Kojoti se sad vraćaju i nastupaju u Tvornici: Davor i Alen o trapu, rock sceni i tome što im daje nadu

Na koncerte nam dolaze naši middle ageri, ali bude i dosta mladih ljudi. Oni uglavnom popune prve redove i obično nakon koncerta traže potpis na CD ili ploču, selfieje..., kaže Alen Marin iz Kojota

1.2.2024.
23:31
VOYO logo

Hodala je pola metra iznad zemlje….Vjerujem da među vama nema nikoga tko ne zna odličnu stvar benda Kojoti, koja je doduše stara 28 godina. Ali Kojoti su se vratili.
"Nismo djeca", tako se zove novi singl legendarnog zagrebačkog benda koji sljedeće subote u Tvornici koncertom slavi 30 godina od osnutka. Ali nisu baš 30 godina na sceni. Dečki su si uzeli kratku pauzu od 17 godina. Vratili su se 2019. s albumom koji je nominiran za Porina. I nekoć i danas prepoznatljivi su po sirovom, prljavom, zaraznom zvuku.

Gosti Direkta su Davor Viduka i Alen Marin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iduće subote koncert u Tvornici. Je li sve spremno?

ALEN: Zapravo, mala ispravka, nije ovu subotu već iduću subotu. Mi smo spremni i mi se spremamo. Imamo redovite probe. Imamo i nove pjesme. Pjesma 'Nismo djeca' nije jedina koju ćemo još odsvirati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Je li teže skakat po pozornici u ovoj životnoj dobi nego što je bilo prije?

DAVOR: Sad još veći gušt, kao da smo živnuli i ponovo dobili novi hype singlom 'Nismo djeca'. Jako se puno vrti, u nekakvih tjedan dana skoro 100 tisuća, što je za rock bend, pogotovo žestoki rock'n'roll bend u današnje doba - to su nestvarne cifre. U biti, ni jedan singl s našeg zadnjeg albuma nije tako nešto postigao. Najviše je dobio 'Oprosti što te volim' - nekakvih 70 tisuća pregleda.

DAVOR: 'Nismo djeca' sam ja napisao. Može se shvatiti na više načina. Može se shvatiti generacijski. Mislim da moja generacija +/- pet godina nikad nije skroz odrasla. To je jedan iskren tekst.

Kad čujem onu vašu pjesmu koja ide - od pet milijardi ljudi na svijetu, trebam samo tebe. Sad je osam milijardi ljudi na svijetu. Toliko je vremena prošlo?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

ALEN: Kad smo mi to radili, bilo je pet milijardi ljudi. Ta pjesmu koja nije u ono vrijeme forsirana kao neki radijski singl danas bilježi velik uspjeh. Ljudi je vole i nije je pregazilo vrijeme unatoč tome što je osam milijardi ljudi danas.

Prije je bilo pet, sada ima osam milijardi ljudi. Koje su najveće razlike? Tada i sada, kad gledate, što se promijenilo?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

DAVOR: Mislim da je prije bila bolja scena. Mislim, prije je postojala scena. Sad ne postoji rock'n'roll scena u Hrvatskoj.

Ti si svirao i u Pipsima i Majkama i u Kawasaki 3p-u?

DAVOR: Da, cijelo vrijeme sviram. Mislim, jedino što je bolje to su ti ljetni festivali. Toga nije bilo u devedesetima.

A što kažete na nove trendove koji su sad? Trap je jako popularan. Mladi jako puno slušaju cajke, narodnu glazbu. Što kažeš na to?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

ALEN: Uvijek se pojavi neki trend i onda bude in. Ovaj put je trap i ne znam hoće li se zadržati. Ja im želim sve najbolje. Ne znam što bih rekao. Mislim, ja to ne pratim, onda ne znam koliko sam sad mjerodavan o tome govoriti.

DAVOR: Meni daju nadu ovi klinci, ovo što srednjoškolci sviraju u Vintageu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

MARIN: Bio sam, ali nisam smio jer mi je kći bila unutra.

DAVOR: To mi daje nadu. Ima stvarno odličnih bendova, a to su sve srednjoškolci koji imaju svoju publiku.

Koga očekujete onda sljedeću subotu na koncertu u Tvornici? Ljude koji su vas slušali kad su oni bili u srednjoj školi, kao što sam na primjer bila ja ili neki klinci koji danas idu u srednju školu?

MARIN: Pa bude ovih naših middle agera. Ali bude isto i dosta mladih ljudi. To znam jer oni uglavnom popune prve redove, tako da su jako vidljivi, a i obično nakon koncerta to ide po nekom protokolu. Uvijek se nađe njih preko nekoliko da dođu po potpis na CD ili ploču, selfie i takve stvari.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

DAVOR: Bit će 50:50. Karte jako dobro idu. Bit će i iznenađenja.

pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo