Ove godine RTL je proizveo više od 1.300 sati lokalne produkcije, a gotovo 80 posto tog sadržaja proizvedeno je i emitirano u udarnom terminu. U sljedećoj godini plan je povećati takav sadržaj za minimalno 10 posto.
Poseban naglasak planira se staviti na fikciju čiji rast proizvedenih minuta planiramo povećati za gotovo 80 posto. Ulaganje u lokalnu produkciju ostaje u fokusu, stoga ćemo krajem ove godine poslati javni poziv lokalnim produkcijama i producentima da prijave svoje kreativne projekte.
Plan je polako povećavati količinu naručenoga domaćeg sadržaja te pomoći neovisnim producentima da razviju svoje kompanije, razvijaju vještine i izgrade svoje produkcijske kapacitete.
"Lokalni sadržaj je najbitniji segment našeg poslovanja. Godišnje proizvedemo više od 1.300 sati informativnog, igranog i zabavnog sadržaja te ćemo u narednim godinama velik fokus staviti posebno na igrani sadržaj koji se već u sljedećoj godini značajno povećava, posebno u linearnom segmentu poslovanja. Vrlo bitan segment je naša digitalna platforma Voyo na kojoj ćemo u sljedećoj godini predstaviti prva dva ekskluzivno dostupna originalna projekta. Planiramo kroz godine taj segment povećavati i pozivam sve autore igranog sadržaja da se jave sa svojim projektima na naš natječaj koji ćemo sa svim detaljima objaviti krajem godine", poručila je Ana Bižić, direktorica programa RTL-a.