'to je život' / Osječani najavljuju obaranje turističkih rezultata. Da moraju, kažu, opet bi birali isti posao

Zadovoljni gosti se u osječki apartman vraćaju pa vlasnici očekuju nastavak uspješnog trenda. 2022. bila je turistički rekordna godina za Osječko baranjsku županiju, a po prvim mjesecima 2023. čini se da će ona biti još bolja.

23.3.2023.
7:30
VOYO logo

Kopački Rit, vinske ceste, gastronomski specijaliteti i ljubazni domaćini – turistički su aduti Osječko baranjske županije koja je prošle godine ostvarila rekordne turističke rezultate.

A ova godina očekuju, mogla bi biti još bolja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na seoskom domaćinstvu u baranjskom mjestu Karanac zatekli smo prizore koji oduševljavaju sve, a najviše turiste.

Nada Piljić, vlasnica seoskog domaćinstva u Karancu kaže: "Turisti su se vratili, došli su neki novi, mislim da su svi bili željni prirode, druženja, dobre hrane i piće, a to sve Baranja nudi".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iskustva su dobra i u privatnom pansionu u osječkoj baroknoj Tvrđi. Vlasnica kaže da je raduje broj turista, ali još više duže vrijeme njihovog boravka.

"Možda će to kolegama na Jadranu biti smiješno, ali nama je recimo prije pandemije prosječan boravak gosta bio 1,6 dana, a sada je došlo na gotovo 2 dana", ističe vlasnica pansiona u Osijeku Jasminka Krkić Poznić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Tisuće sportaša /

U Istri cvjeta sportski turizam: 'Savršeno podneblje, savršena klima'

Image
Tisuće sportaša /

U Istri cvjeta sportski turizam: 'Savršeno podneblje, savršena klima'

Velika je potražnja i za luksuznim apartmanom u samom središtu Osijeka koji se sastoji od spavaćih soba dnevnog boravka i ekskluzivne spa zone.

Zadovoljni gosti se u njega vraćaju pa vlasnici očekuju nastavak uspješnog trenda. 2022. bila je turistički rekordna godina za Osječko baranjsku županiju, a po prvim mjesecima 2023. čini se da će ona biti još bolja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ivana Jurić, direktorica TZ Osječko-baranjske županije kaže: "Jer smo u ovom vremenu ostvarili skoro 40 posto više noćenja u odnosu na isti period prošle godine".

Sve više je grupnih posjeta, konferencija i team buildinga što puni destinaciju preko tjedna i to cijele godine, a tu je i niz poznatih manifestacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Od Osječkog ljeta kulture, Headonista, Večeri vina i umjetnosti, Đakovačkih vezova", ističe Jurić.

Da bi se ciljevi ostvarili u kontinentalnom turizmu kažu naše sugovornice potrebno je puno ideja, puno novca i najviše rada. Pitamo ih bi li ipak da mogu birati opet izabrale taj posao?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Uhh… Bi. Bi. Morate to volit, morate volit", rekla je Jasminka.

"Ovo je naš život, ovo je naš izbor i nadam se da će još dugo potrajati", dodaje Piljić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kao i ova lijepa turistička priča iz Osječko baranjske županije – nositeljice i titule najsrdačnije regije u Hrvatskoj.

Hell's kitchen
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo