'POŽELJNA SMO DESTINACIJA' / Direktor Hrvatske turističke zajednice otkrio recept za dobru sezonu: 'Nijemci traže kvalitetu'

S najvećeg turističkog sajma na svijetu javila se RTL-ova reporterka Ida Hamer koja je o adutima Hrvatske razgovarala s direktorom Hrvatske turističke zajednice Kristjanom Staničićem

5.3.2024.
18:08
VOYO logo

Počeo je najveći svjetski turistički sajam ITB u Berlinu. Sa svojim adutima predstavlja se i naša zemlja kojoj su Nijemci tradicionalno među najvažnijim gostima.

U Berlinu je i RTL-ova reporterka Ida Hamer koja se javila uživo i razgovarala s direktorom Hrvatske turističke zajednice Kristjanom Staničićem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Nijemci traže kvalitetu'

Koji je glavni adut s kojim se Hrvatska predstavlja na ovogodišnjem sajmu u Berlinu?

"Ove godine će ključne poruke ići u pravcu isticanja premium segmenta naše turističke ponude. Dakle, onih najboljih ponuditelja i onoga što Hrvatska može ponuditi u više segmenata turističkog proizvoda, odnosno doživljaja od enogastronomije, nautičkog turizma, odličnih hotela, kampova, privatnog smještaja i kulturno povijesne baštine, zdravstvenog turizma i poslovnog turizma. Cilj je pozicionirati Hrvatsku kao premium destinaciju, kao destinaciju koja je sigurna i koja je blizu s obzirom na ulazak u Schengen i u eurozonu, što strancima iz Europske unije olakšava boravak i putovanje u Hrvatsku, kao i naše komparativne prednosti u odnosu na našu mediteransku konkurenciju".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kakav je interes? Je li se nešto promijenilo i ima li kakvih drugih najava iz Njemačke s obzirom na recesiju koja ih pogađa?

"Unatoč recesiji, Nijemci će i dalje putovati preko 72 posto izvan svoje zemlje. Hrvatska je tu u fokusu na visokom četvrtom mjestu od najomiljenijih destinacija. Oni traže kvalitetu, odnosno vrijednost za novac. Unatoč rastu cijena, ne samo u Hrvatskoj, nego i diljem Europe odnosno Mediterana, kada govorimo o turizmu, Nijemci traže vrijednost za novac. Traže da to povećanje cijene prati i povećanje kvalitete, a mi smo i na sastanku s njihovom udrugom turizma prezentirali neke projekte iz hrvatskog turizma koji idu u pravcu i kvalitete i održivosti. Oni su to pozdravili i vjerujem da će i ove godine s njemačkog tržišta doći pozitivni rezultati".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
UOČI VAŽNOG SAJMA /

Ministrica Brnjac otkrila glavni adut hrvatskog turizma: 'Apeliram na sve da vode računa o jednoj stvari'

Image
UOČI VAŽNOG SAJMA /

Ministrica Brnjac otkrila glavni adut hrvatskog turizma: 'Apeliram na sve da vode računa o jednoj stvari'

'Rast cijena treba pratiti i rast kvalitete'

Rast cijena je bio u Hrvatskoj prošle godine, hoće li se to odraziti na naše njemačke goste i njihove dolaske u ove godine?

"Važno je da rast cijena prati i rast kvalitete i to je ono što stalno naglašavamo. Moramo nuditi vrijednost za novac. S druge strane, radili smo jednu analizu prošle godine u dva navrata i zapravo se uvjerili da je Hrvatska itekako cjenovno konkurentna na Mediteranu. Radili smo analizu naših pet mediteranskih konkurentskih zemalja i još uvijek je Hrvatska tu pri vrhu kada govorimo o destinaciji koja je najpoželjnija i po onome što mi nudimo s obzirom i na raznolikost ponude i na kvalitetu. Vjerujem da će ove godine i naši pružatelji usluga biti iskusniji za iskustvo iz prošle godine".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mnogi naši gosti rado dolaze i zato što smo auto destinacija, no što je s avio linijama? Ima li tu kakvih novih najava?

"Podsjetit ću da smo lani imali rast aviolinija na naše destinacije što je dobro jer je to jamac da ćemo imati dobru predsezonu i posezonu. Avioprijevoznici uvijek rade vrlo egzaktne kalkulacije i po prvim najavama za očekivati je da će se taj trend nastaviti i ove godine. Bili su povezani sa preko 130 gradova u Europi, što je odlično s obzirom na činjenicu da onda imamo i neke 'hubove' koji povezuju Hrvatsku i s dalekim tržištima. Vjerujem da ćemo i ovih dana na ITB-u u Berlinu saznati i neke nove perspektive najvećih avioprijevoznika. S optimizmom gledam i na ovu predsezonu i zapravo na cijelu turističku godinu".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo