Od led ekrana, bine, razglasa, klime pa čak i WC-a, HDZ-ov kamion nema što nema. Može se namontirati bilo gdje i bilo kada, a u stranci za njega već imaju i nadimak.
"Mi ga zovemo Barbie kuća jer smo svima kad smo objašnjavali smo govorili da je to kao ona Barbie kuća koja se rastavi. Košta manje nego što postavljate, dosta smo štedni, manje svakako nego da sve to postavljamo, ovo nam je bilo i cjenovno prihvatljivije", rekla je Davorka Herman Mahečić, voditeljica HDZ-ova stožera u prvoj izbornoj jedinici.
S njima će putovati i ostatak turneje, a nakon jučerašnje premijere, i sam je šef HDZ-a ostao je oduševljen.
"On je djelovao jako zadovoljno čak i iznenađeno kao da je to više nego što je očekivao i baš nam je drago", rekao je Davor Radoš, event menadžer.
Vozi se i Stipo Mlinarić, sa sinom svojim je kombijem već obišao cijelu desetu izbornu jedinicu i kaže opet će.
"Ovo je osobni moj slogan, Obnovimo dostojanstvo domovine. Da ja sam u kombiju, HDZ je u autobusu, ali David će pobijediti Golijata. Nije sve u novcu ovo je rentani kombi i dosad sam prešao oko 1600 kilometara", kaže Mlinarić, kandidat Domovinskog pokreta u desetoj izbornoj jedinici.
Personalizirana vozila hit su i u sedmoj izbornoj jedinici. Pitaj Branku taktika je dogradonačelnice Gline.
"Ideja mog tima bila da oblijepimo kombi plakatima i prođemo cijelu sedmu izbornu jedinicu. Znači ljudi postavljaju pitanja ja odgovaram, pijemo kavu, pokušavam kao i do sada naći rješenje i odgovore na sva pitanja", rekla je Branka Bakšić Mitić, peta na listi koalicije Rijeke pravde u VII. izbornoj jedinici.
Osim savjeta, u Rijekama pravde dijele i vlastite novine.
Nisu prijevozna sredstva jedini as stranaka. Osim provokativnih plakata, Radnička fronta objavila je efektan radijski jingle.
Više pogledajte u videu: