Obavijesti Zavoda za zapošljavanje dostupne su na Facebooku, ali ne i informacije o ponudi poslova.
U situaciji kada je gotovo polovina svih mladih nezaposleno, a statistike kažu kako provode i do nekoliko sati dnevno na mrežama, uvelike bi im se olakšala potraga za poslom kada bi bila dostupna na Facebooku ili Twiteru. S tim se slaže i nezaposleni Ivan Nekić.
"Smatram da bi to bilo dobro. Postoje neke osobe koje žive daleko od samog Zavoda i možda nemaju financijske prilike svaki dan dolaziti na Biro. Mislim da bi to bila odlična ideja pogotovo za mlade osobe koje više vremena provode na internetu i društvenim mrežama", rekao je.
Zasad na društvenim mrežama sa Zavodom mogu komunicirati o tome kad doći na savjetovanje ili edukaciju. No, u potrazi za poslom moraju se zaputiti pred oglasnu ploču ili na web stranicu Zavoda.
"Još uvijek nije zaživjela ova dostava slobodnih radnih mjesta putem društvenih mreža, ali se društvene mreže mogu koristiti kao alat pronalaženja posla. Nama je u biti za budućnost cilj da kroz ove društvene mreže plasiramo slobodna radna mjesta", pojasnila je ravnateljica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Ankica Paun Jarallah.
Za online komunikaciju s nezaposlenima Zavod je potrošio gotovo dva milijuna kuna iz fondova EU-a. Slaba utjeha za 330.386 nezaposlenih osoba, koliko ih je i dalje u evidenciji.
Nezaposlenih je ipak 40.000 manje nego lanjske veljače. Kada ponuda poslova dođe i na njihov Facebook, trebalo bi ih biti i manje.