
Oracle kapitalizira vodstvo u bazama podataka
Oracle namjerava zadržati prvo mjesto na tržištu baza podataka, te, štoviše, još povećati razmak koji ga dijeli od konkurenata IBM-a i Microsofta
Namjesto velikog broja aplikacijskih servera, nova će caching tehnologija omogućiti tvrtkama da se povežu s jednim Oracleovim aplikacijskim serverom.
Nova verzija Oraclove baze podataka ? softver koji sakuplja i pohranjuje korporativne i web informacije ? bit će prva nadgradnja elitnog proizvoda Oracle 8i koji je u prodaju pušten prije 18 mjeseci.
Iako će veći dio OpenWorlda biti posvećen predstavljanju Oraclea 9i, analitičari pretpostavljaju da će se ostatak konferencije baviti uopće novom generacijom proizvoda koji su brži, bolje izvedeni, sigurniji i lakši za uporabu od prijašnjih. Uz Oracle 9i bit će govora i o novoj verziji aplikacijskog softvera koji nadzire e-komercijalne transakcije.
Oracle drži veliko vodstvo na tržištu baza podataka. Od potrošenih 11,1 milijardi dolara na sve baze podataka 1999., Oracleu je pripalo 42,4 posto, a slijedili su ga IBM s 20,4 posto i Microsoft sa 7,8 posto.







