Online oglašavanje u RH rast će 17% godišnje

Očekuje se da će u 2010.

17.2.2010.
16:51
VOYO logo

Iako je trend rasta online oglašavanja bio negativan tijekom prošle godine, taj pad je i dalje manji nego u gotovo svim drugim oglašivačkim kategorijama. Zbog toga se ove godine očekuje porast online oglašavanja oko 2 posto, ističe se u istraživanju.

U 2010., više od 90 posto TV programa i više od 80 posto audio sadržaja potrošači će konzumirati putem klasičnog emitiranja na televiziji i radiju, a ne putem interneta ili usluga koje im omogućuju da sami utječu na raspored emitiranja. Ti su rezultati suprotni brojnim predviđanjima prema kojima se linearno prihvaćanje sadržaja trebalo smanjiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ove ćemo godine svjedočiti povećanim naporima da se spoje internet i TV, a mogao bi se povećati i broj novih generacija TV prijemnika i ostalih uređaja, poput igraćih konzola, koje će omogućavati pristup webu, istaknuo je Mislav Slade-Šilović, konzultant u Odjelu za poslovno savjetovanje u Deloitteu. Dodao je kako je dosad postignut slab napredak u vezi dostupnosti web-sadržaja na televizorima, ali sve se više radi na web-stranicama specifično kreiranim za pristup putem TV-a.

Udio potrošnje na globalno online oglašavanje porast će sa 10 posto, koliko je iznosilo krajem 2009., na 15 posto do kraja 2011.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Procjene hrvatskih trendova u online oglašavanju iz 2009. ukazuju da je njegov udio oko 3 posto u ukupnim neto oglašavačkim prihodima, s projekcijom prosječne godišnje stope rasta od 17 posto do 2011. godine.

Ove će godine, kako je rečeno, globalna prodaja e-čitača vjerojatno doseći brojku od pet milijuna uređaja, a moglo bi se prodati čak 100 milijuna primjeraka e-knjiga. Vrijednost prodanih e-čitača mogla bi iznositi oko 1,5 milijardi dolara, no konkurencija u vidu drugih uređaja vjerojatno će usporiti stopu njihova rasta, čak i ako rast prodaje e-knjiga ostane blizu 200 posto, navodi se u istraživanju konzultantsko-revizorske tvrtke Deloitte Trendovi u medijima u 2010. godini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo