Vladavina McLarenovog modela F1 je završena - novi vladar brzina, u konkurenciji serijskih vozila, "odaziva" se na ime Koenigsegg CC (competition coupé)...
Moćni V8 motor švedskog automobila razvija čak 650 KS, uz okretni moment od 750(!) Nm. Za ubrzanje od 0-100 km/h, potrebno je samo 3.2 sekunde. Snaga se, putem šestbrzinskog sekvencijalnog mjenjača, prenosi na stražnje kotače. Uz klasičnu ručicu mjenjača, vozaču su na usluzi i ručice ugrađene pokraj upravljača, preko kojih je također moguće mjenjati stupnjeve prijenosa (već viđeno na Ferrarijevim modelima).
Ovjes, aerodinamika i kočnice mogu se podesiti prema ukusu vozača, kao što je to slučaj i u pravim trkaćim automobilima. Tako će, u slučaju odabira opcije "city", "aktivni" ovjes podići automobil do maksimuma, ne bi li se spriječili "dodiri" s neravninama na cesti. Posebno zanimljiva su i sjedala, ispunjena "Tempurom", elastičnim materijalom koji je razvijen u NASA-i. Uz njegovu "pomoć", vozač će i pri velikim brzinama ostati - "zalijepljen" za sjedalo.
Još jedna prednost Koenigsegga CC u odnosu na McLaren F1 - švedski superautomobil bit će jeftiniji...