Zašto H&M odjeću prodaje po niskim cijenama?

'To što smo štedljivi jedan je od razloga zašto možemo prodavati odjeću po tako niskim cijenama', kaže šef H&M-a, koji u travnju u Zagrebu otvara svoju prvu prodavaonicu u Hrvatskoj.

16.3.2011.
15:53
VOYO logo

Zagrebačka prodavaonica u Hrvatskoj Hennes & Mauritza bit će samo još jedan mali korak za ogromnu kompaniju koja posluje od 1947. i do danas ima 2.200 prodavaonica na 38 tržišta, a u kojima radi čak 87 tisuća radnika.

Iako su u kompaniji dobivali prigovore zbog kontroverznog Horvatinčićevog trgovačkog centra gdje će dućan biti smješten, tvrde kako kritike nisu bile upućene njima nego graditelju, pa ih nisu ponukale da odustanu od otvorenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Štoviše, švedskom divu prije svega (?!) je važna lokacija na kojoj rade. U tome, kao i u drugim aspektima, financijska kriza im nije naštetila. Dobro su je iskoristili kako bi diljem svijeta otvorili nove prodavaonice u prostorima u kojima su u međuvremenu posrnule brojne tvrtke.

Iako je obitelj Persson, koja posjeduje kompaniju H&M, teška 24,5 milijuna dolara, uspjeh su, tvrde, postigli prije svega štedljivošću.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To što smo štedljivi jedan je od razloga zašto možemo prodavati odjeću po tako niskim cijenama", kaže Karl-Johan Persson, ističući kako se, primjerice, i on i njegovi zaposlenici za poslovnih putovanja voze ekonomskom klasom u zrakoplovu, te da za svoje partnere ne pripremaju luksuzne cateringe i ne kupuju skupocjena pića. Novac, kaže, pametnije troše – ulažući ga u daljnje poslovanje.

Neki od zaposlenika H&M-a novinaru Globusa su otkrili kako su u tu kompaniju došli ostavljajući bolje plaćen posao. "Svi žele raditi u H&M-u", kaže jedna zaposlenica, ističući kako su od novca važnije druge stvari koje u poslu donose zadovoljstvo.

No, iako to ističe i njen šef, ne može pobiti činjenicu da je njegov tata prije dvije godine, samo kako bi proširio svoje imanje u Wiltshireu, kupio cijelo britansko selo Linkenholt. Za njega je iskeširao 25 milijuna funti.

U želji da saznamo točan datum otvorenja trgovačkog centra na Cvjetnom trgu, pa samim time i otvorenja prodavaonice H&M-a, kontaktirali smo Tomislava Horvatinčića.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ne mogu vam još točno reći kada će biti otvorenje. Raspravljamo o tome. Svi ćete biti na vrijeme i pismeno obaviješteni o tome", kratko je kazao za Danas.hr.

Vezani članci:

arti-201102240284006 arti-201102230291006 arti-201101270411006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo