Tri studentice Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Ana Burica, Josipa Majić i Petra Milković, stoje iza proizvoda iDerma. Riječ je o softverskom rješenju koje dermatolozima omogućava prikupljanje velikog broja informacija o pacijentima i kreiranje personaliziranog plana terapije kao i prognostike na osnovi tih informacija.
Studentice su svoj projekt dosad financirale same, no njegova važnost i kvaliteta čini se toliko je velika da su se za njega zainteresirali i venture capital fondovi. Upravo s njima u tijeku su pregovori za daljnje financiranje, odnosno razvoj proizvoda.
Na tržištu u prosincu
"Lojalnost je ono što vraća pacijenta istoj klinici svaki put iznova te na taj način na kraju dana doprinosi profitabilnosti samog poslovanja istih. Upravo je dermatologija, pored visokih marži i neosjetljivosti na recesiju, niša okarakterizirana iznimno lojalnim pacijentima. Rješavamo problem neadekvatnog sustava praćenja stanja pacijenata kako na polju dermatologije tako i u srodnim nišama i po prvi puta omogućavamo sustavnu analizu reakcije na OTC terapije i preparate; kreiramo platformu na kojoj će doktori izgraditi kvalitetan, dugoročan i profitabilan odnos sa svojim pacijentima", riječi su kojima je za Banka magazin plan iDerma tima pojasnila Ana Burica.
Josipa je ispričala kako su bolesti kože najčešće psihosomatske prirode pa je prema tome mehanička dijagnoza neodrastao pristup. Prioritet postaje izgradnja kvalitetnog i krajnje personaliziranog odnosa s pacijentom gdje uskače big data, trend koji je ključan dio poslovne strategije iDerme.
Startupi poput iDerme će sustavno pratiti sve reakcije na terapije i stanja pacijenta. Izazov će biti to sve pravilno prikazati liječnicima i pacijentima. Sistematičan prikaz želja je iDerma tima. iDerma tim je do sada svladao dugačak niz barijera na svom putu pa se ograničen izlazak na dio tržišta očekuje se u prosincu.