Tvrtka u kojoj je u samo godinu dana 17.000 Hrvata potražilo posao

18.10.2012.
15:31
VOYO logo

U protekloj poslovnoj godini dm-drogerie markt, koja za tu tvrtku počinje 1. listopada, a završava 30. rujna, ostvaren je ukupni promet od 1,94 milijarde kuna i rast udjela na tržištu koji sada iznosi 26,53 posto. Dobit nakon oporezivanja je na razini prethodne i iznosi oko 75 milijuna kuna.

Tvrtka je u protekloj poslovnoj godini investirala više od 48 milijuna kuna, najviše od toga u otvaranje novih prodavaonica kojih sada u Hrvatskoj ima 145.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prosječna plaća 8.209 kuna

Otvorili su 58 novih radnih mjesta te sada imaju 1.181 zaposlenika. Tijekom protekle prošle poslovne godine zaprimili su čak 17 tisuća molbi za posao, što s obzirom na visoke plaće u ovom trgovačkom lancu, koji već godinama slovi za najboljeg poslodavca, nije nije previše čudno. Naime, prosječna plaća prodavačice izračunata na temelju 14 plaća koje je dobila kroz 12 mjeseci iznosila je 8.209 kuna neto.

U sljedećoj poslovnoj godini dm u Hrvatskoj planira investirati 55 milijuna kuna. Između ostalog, ulagat će u obnavljanje 15 i otvaranje 10 novih prodavaonica. Planiraju otvoriti još 50 novih radnih mjesta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prodaja plastičnih vrećica manja za 80 posto

U dm-u se se pohvalili i ekološkim kampanjama. Tijekom 2012. godine, Međunarodne godine energetske učinkovitosti, pokrenuli su projekt dm green city u sklopu kojeg se 792.406 građana odreklo plastičnih vrećica prilikom kupnje - njihova potrošnja pala je za 80 posto.

U akciji Zeleni korak učenici 102 osnovne škole sakupili su 332.823 kilograma starog papira i 1.285 kilograma plastičnih vrećica, a pet najuspješnijih škola nagradili su ugradnjom uređaja Krijesnica u ukupnoj vrijednosti od 495.984 kuna. Krijesnica je izvorni hrvatski proizvod koji, osim što štedi više od 50 posto električne energije, osigurava i prirodno svjetlo koje nije štetno za oči.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Poslovni rezultati u protekloj poslovnoj godini velikim su dijelom rezultat naše posvećenosti ulaganju u zajednicu u kojoj poslujemo. S obzirom na to da je dm prisutan u 59 hrvatskih gradova, bitno nam je doprinijeti razvoju zajednica u kojima živimo i radimo. Zbog toga smo ove godine donirali više od 1,7 milijuna kuna, a građanima smo poklonili i niz ekoloških projekata u sklopu dm green city projekta", naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo