Hamdi Ulukaya rođen je u Erzincanu na istoku Turske, u obitelji koja je imala mliječnu farmu. Studirao je političke znanosti na Sveučilištu u Ankari, a 1994. otišao je u SAD učiti engleski. Tri godine nakon dolaska upisao je studij menadžmenta, a potom se kasnije bacio u biznis.
Naime, ono što mu je zasmetalo čim je otišao u SAD bila je loša kvaliteta jogurta kojeg jedu Amerikanci. "Jogurt je pretanak, presladak... Lakrdija. Čista prijevara”, kazao je za Businessweek Hamdi uspoređujući jogurt s onim iz njegove domovine koji je gust i slan.
Od proizvodnje za vlastitu upotrebu, preko trgovina do tvornice
Nakon toga je sam za sebe proizvodio mliječne proizvode koje je kasnije počeo prodavati po manjim trgovinama. Hamdiju je na ruku išlo to što je 2005. div Kraft Foods odlučio zatvoriti svoju tvornicu jogurta. On ju je odlučio otkupiti za, kako kaže, male novce, te pokrenuti svoju proizvodnju. Zaposlio je četiri bivša radnika tvornice te iz Turske doveo Mustafu Dogana, čuvenog majstora jogurta. Tvornicu je nazvao Chobani Hamdi (Chobani na turskom znači pastir). Testirali su stotine recepata za jogurt sve dok nisu pogodili onaj pravi. Prve čašice novog jogurta krenule su s tekuće trake na police supermarketa u 2007. Ubrzo uz obični jogurt počeli prodavati i jogurte obogaćene breskvom, jagodama, borovnicom i drugim voćem. Godine 2011. prodavao je 1,2 milijuna čašica tjedno, piše Večernji list.
Prije šest godina Chobanijeva tvrtka imala je mizeran promet, a 2012. godinu je prema podacima Bloomberga završila s 1,1 milijardu dolara prihoda i Chobany jogurt je uvjerljivo najprodavanija marka u Americi. Svaki četvrti jogurt koji pojedu Amerikanci dolazi iz Chobanijeve proizvodnje.