I to se ne radi o, kako političari znaju tepati, korekcijama cijena, nego o vrtoglavom rastu cijena od 6-20 posto ovisno o vrsti proizvoda, pri čemu je maslac definitivno kralj poskupljenja, od gotovo 20 posto u prosjeku, piše portal supermarketi.info.
Poskupljenja su zabilježena u asortimanima svih velikih mljekarskih brandova. No, da stvar bude još gora, poskupljenja su u odnosu na prošli mjesec zahvatila i poneke artikle voća, pa i oni koji teže zdravijoj prehrani imaju sve više izazova ostati u tom režimu.
Kao konačni udarac dolazi poskupljenje salama, dakle mesnih prerađevina, koje su dugo vremena bile utočište onima koji žele samo što jeftinije preživjeti iz mjeseca u mjesec.
Poskupljenja su zahvatila gotovo sve kategorije artikala
Također, ovaj mjesec zamijećena razlika između najpovoljnije i najnepovoljnije košarice iznosi 57,33 kn, što je 10,90 kn više nego prošli mjesec, što će za građane značiti lošu stvar, jer sad više moraju pratiti akcijske cijene i sniženja nego prošli mjesec.
Ono što zapravo zastrašuje, jest činjenica da su poskupljenja zahvatila gotovo sve kategorije artikala. Nasuprot tome, trendovi pojeftinjenja, osim što su malobrojni, u isto su vrijeme i potpuno beznačajni.