Detaljnije informacije o visini duga i varijantama njegova povrata u proračun Business.hr nije uspio dobiti jer iz dviju kompanija poručuju da je riječ o burzovno osjetljivoj informaciji.
U srijedu se tako činilo izglednim da Ina neće poštovati rok dogovoren ugovorom, koji je Vlada s MOL-om potpisala 16. prosinca prošle godine.
Ina je lani u prosincu u proračun uplatila 1,05 milijardi kuna dospjelog duga, od čega je 400 milijuna kuna otišlo Hrvatskim autocestama na ime naknade za ceste, 400 milijuna Hrvatskim cestama i 250 milijuna kuna na ime nepodmirenih trošarina.
Ostatak proračunskog duga trebao je biti uplaćen do kraja ožujka, a zanimljivo je da javnosti nikada nije rečeno koliko dug točno iznosi.
Vladini su dužnosnici samo govorili da Ina duguje između 1,3 milijarde do čak 1,8 milijardi kuna.
Prema ugovoru, isplata drugog dijela duga uvjetovana je izbjegavanjem kršenja financijskih obveza Ine i pravodobnim "prikladnim rješenjem financiranja" prodaje najviše 50 posto profitabilnih Ininih koncesija u Siriji MOL-u, što je također utvrđeno u dodatku sporazuma.
Uz to, Vlada i MOL potpisali su mogućnost da Ina može izdavati zamjenjive obveznice.
Odluka o izdavanju zamjenjivih obveznica bit će donesena na glavnoj skupštini društva 19. travnja, piše Business.hr.
Prethodni članci:
arti-201003010812006 arti-201002150473006