Pula dobila nagradu za brendiranje
Pula je postala prvi hrvatski grad koji je dobio prestižnu međunarodnu nagradu za brendiranje.
Rad kreativaca iz dizajnerskog studija Parabureau - Marka Bausa, Igora Stanišljevića, Petra Popovića, Maje Turčić i Kristine Ivančić - ocijenjen je visokim ocjenama i izdvojen kao iznimno uspješno ostvaren proces rebrendiranja, te je Pula tako stavljena uz bok velikim i važnim svjetskim brendovima poput Nikea, Walmarta, McAfeeja, Reutersa, Deutsche Posta.
Time je Pula postala prvi hrvatski grad koji je dobio prestižnu međunarodnu nagradu za branding, a Parabureau se našao među najvećim svjetskim branding i dizajn agencijama.
Rebrand je prva i najveća organizacija koja se profesionalano bavi procesom transformacije brenda, a jedan od njezinih osnovnih programa jest i važno međunarodno priznanje koje se svake godine dodjeljuje najuspješnije provedenim projektima brendiranja, što je obično popraćeno u brojnim medijima poput
Iz Parabureaua objašnjavaju kako brendiranje nekog proizvoda, grada, projekta ili manifestacije čini taj proizvod važnim i prepoznatljivim, izdvajajući ga od konkurencije i namećući ga tako da strateški stavlja naglasak na njegovu kvalitetetu, jedinstvenost i detaljnu osmišljenost. U slučaju Parabureauova nagrađenog rebranda, taj je proces obvezivao na poštovanje tradicije i identiteta Pule, njezine povijesti i već postojećih smjernica razvoja, navode iz te tvrtke i dodaju da se tražilo delikatno implementiranje postojećeg u jednu novu sliku Pule koja teži isticanju i profesionalnosti na polju turizma.
Uspjeh hrvatskog dizajna tim je veći jer je uz Parabureaov Distinction Award na ovom natječaju nagradu Merit Award dobio i Brandoctor za rebrendiranje Osječkog piva.
403 Forbidden