Pula dobila nagradu za brendiranje

Pula je postala prvi hrvatski grad koji je dobio prestižnu međunarodnu nagradu za brendiranje.

5.3.2010.
14:36
VOYO logo

Rad kreativaca iz dizajnerskog studija Parabureau - Marka Bausa, Igora Stanišljevića, Petra Popovića, Maje Turčić i Kristine Ivančić - ocijenjen je visokim ocjenama i izdvojen kao iznimno uspješno ostvaren proces rebrendiranja, te je Pula tako stavljena uz bok velikim i važnim svjetskim brendovima poput Nikea, Walmarta, McAfeeja, Reutersa, Deutsche Posta.

Time je Pula postala prvi hrvatski grad koji je dobio prestižnu međunarodnu nagradu za branding, a Parabureau se našao među najvećim svjetskim branding i dizajn agencijama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rebrand je prva i najveća organizacija koja se profesionalano bavi procesom transformacije brenda, a jedan od njezinih osnovnih programa jest i važno međunarodno priznanje koje se svake godine dodjeljuje najuspješnije provedenim projektima brendiranja, što je obično popraćeno u brojnim medijima poput The Wall Street Journala, CNN Moneyja, BusinessWeeka i Yahoo! Financea. Nagrada je utemeljena 2005. godine, a svake godine privlači konkurenciju sa svih strana svijeta. Najbolja rješenja ocjenjuje žiri sastavljen od svjetski uglednih stručnjaka iz najvećih agencija za brendiranje.

Iz Parabureaua objašnjavaju kako brendiranje nekog proizvoda, grada, projekta ili manifestacije čini taj proizvod važnim i prepoznatljivim, izdvajajući ga od konkurencije i namećući ga tako da strateški stavlja naglasak na njegovu kvalitetetu, jedinstvenost i detaljnu osmišljenost. U slučaju Parabureauova nagrađenog rebranda, taj je proces obvezivao na poštovanje tradicije i identiteta Pule, njezine povijesti i već postojećih smjernica razvoja, navode iz te tvrtke i dodaju da se tražilo delikatno implementiranje postojećeg u jednu novu sliku Pule koja teži isticanju i profesionalnosti na polju turizma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uspjeh hrvatskog dizajna tim je veći jer je uz Parabureaov Distinction Award na ovom natječaju nagradu Merit Award dobio i Brandoctor za rebrendiranje Osječkog piva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo