Poznati svjetski brendovi koji možda neće preživjeti iduću godinu
Svake godine portal 24/7 Wall St. objavi listu poznatih svjetskih brendova za koje, temeljem ustaljenih kriterija, procijeni da bi mogli uskoro nestati s američkog tržišta.
Kriteriji kojima se služio portal
1. usporedba prodaje i gubitaka 2. situacija u tvrtkama kćerima i njihovi rezultati 3. rast troškova koji se neće moći naplatiti s obzirom na cijenu proizvoda 4. kompanije koje se prodaju 5. kompanije koje idu prema bankrotu 6. kompanije koje su izgubile veliki broj kupaca 7. tržišni udio
Svaka kompanija na njihovom popisu ''žrtva'' je nekoliko kriterija, a prema njihovim procjenama, lako bi se moglo dogoditi da nestane s američkog tržišta u roku od 18 mjeseci.
Uzimajući navedene kriterije u obzir slom u 2014. godini ovaj portal prognozira za Olympus digitalne kamere, Volvo, e-čitač Nook, Mitsubishi Motors, J. C. Penney, magazin
JC Penney
Ovaj se trgovački lanac u problemima nalazi već neko vrijeme, iako su dobili kredit od 2,25 milijardi dolara. No, konkurencija im je prevelika - diskonti kao što su
Nook
Knjižarski lanac
Living Magazine Tvrtka Marthe Stewart dijeli se na tri područja: izdavaštvo, televizija i prodaja. U zadnjih pet godina najveći pad prihoda imali su magazini, pa su dva završila na prodaji. Sada je u velikim problemima i magazin Living - u prilog tome svakako je išla odluka Marthe Stewart da odbije online izdanje magazina, pa su troškovi tiskanja postali preteški.
LivingSocial
Stranica na internetu koja se bavi kolektivnom kupnjom, a najveći su joj konkurenti
Volvo Švedski proizvođač možda neće nestati, ali s američkog tržišta bi mogao. Volvo se specijalizirao za automobile srednje klase, koji nisu svoje mjesto našli na američkom tržištu. Za Amere je Volvo jednostavno premali.
Olympus Za propast ovog poznatog brenda ''zaslužni'' su mobiteli sa sve kvalitetnijim kamerama koji su potpuno pomeli tržište kompaktnih fotoaparata.
Leap Wireless Ova telekomunikacijska tvrtka nije pratila tehnička dostignuća na tržištu te nisu gradili modernije mreže - broj pretplatnika značajno im pada, baš poput cijena dionica.
Mitsubishi Motors Razlog njihovog kraja je previsoka cijena za ono što nude - u prosjeku 25.000 dolara, a na listi pouzdanosti Mitsubishi je bio na zadnjem mjestu.
Road&Track
Najdugovječniji auto magazin u SAD-u, no njegov konkurent
WNBA Ženska nacionalna liga WNBA osnovana je 1996., te trenutno ima 12 timova, no nedostaje im publike. Prijenosi utakmica nisu popularni, pa sponzori dolaze. Smatra se da će nakon odlaska njihovog povjerenika Davida Sterna u mirovinu potpuno nestati interes za žensku košarku u Americi.