Pomeli konkurenciju: Uz QR marku možete pratiti vašu pošiljku

2.5.2013.
16:05
VOYO logo

Prošle ste godine osvojili Grand Prix IdejeX02 za kampanju QR marka, možete li nam ukratko predstaviti ideju kampanje i da li ste bili zadovoljni postignutim rezultatima?

"Cilj kampanje koji smo si zadali bio je informirati građanstvo o 20. obljetnici izdavanja poštanskih maraka. Marke služe za označavanje plaćene poštarine u poštanskom prometu, osim umjetničke, povijesne i društvene vrijednosti koju u sebi sadrže, njihova prvenstvena namjena je- komunikacijska. Nove generacije naših korisnika sve više koriste interaktivne oblike komunikacije i zato smo i ušli u 'inovaciju' poštanske marke upravo ovom QR markom. Uspješna suradnja s agencijom rezultirala je plasiranjem marke čije se kretanje od pošiljatelja do primatelja može pratiti na internetskim stranicama http://www.qrmarka.posta.hr/.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

QR marka koja je izdana u milijunskoj nakladi, a svaka nosi svoj jedinstveni kod, pomoću kojeg se korisnik spaja na navedenu web stranicu te ima niz mogućnosti- od izrade vlastitog profila, praćenja puta marke, odnosno pošiljke pa sve do komentiranja, dijeljenja fotografija na društvenim mrežama,…"

Kakvi su vaši dojmovi s prošlogodišnjeg festivala marketinških komunikacija i koliko vam kao oglašivaču znači osvajanje ovako prestižne nagrade?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Festivali ovog tipa svakako su odlično mjesto za razmjenu iskustava i kontakata, a uz kvalitetan program i koncept, svakako je ovo bio festival na kojem smo rado sudjelovali. Cijenimo pohvalu struke, ali i pruženu mogućnost da predstavimo i neke od naših usluga poput izravne pošte, neadresirane pošte i geomarketinga. Osvojena Grand Prix nagrada također nas je potvrdila kao suvremenog pružatelja poštanskih usluga, ali i kao modernog klijenta, koji u tradicionalno poslovanje uvodi inovacije."

Kakva su vaša iskustva u radu s marketinškim agencijama? Što je presudno za uspješnu suradnju?

"Za svaku suradnju važno je međusobno poslovno uvažavanje i razumijevanje te naravno znanje. Pravovremena i dobra komunikacija, odnosno postavljanje realnih ciljeva, želja, mogućnosti i naravno- rokova, vodi kvalitetnoj suradnji. Hrvatska pošta svaki projekt vodi profesionalno i u skladu sa svim postavljenim pravilima, tako da su i iskustva suradnje ako ih podvučemo - vrlo dobra."

Osim QR marke, koje bi kampanje Hrvatske pošte izdvojili kao najuspješnije?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Hrvatska pošta kampanje provodi sukladno uslugama, a uspješnost se na kraju dana mjeri prepoznavanjem usluga sa strane korisnika. Kao prepoznate u posljednjih nekoliko godina svakako možemo istaknuti hpekspres, QR marku pa sve do sada aktualne kampanje za evotv, digitalnu televiziju Hrvatske pošte."

Recite nam nešto o marketinškoj strategiji vezanoj uz promociju usluga i proizvoda Hrvatske pošte, te koliko je marketing važan u kreiranju vaše poslovne politike?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Hrvatska pošta je dugo godina bila poduzeće orijentirano proizvodnji odnosno tehnologiji pružanja poštanskih usluga. Promjenama na poštanskom tržištu, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj, ali i općenitim trendovima na tržištu, Pošta se aktivno orijentira prema potrebama korisnika i marketing ima sve veću i značajniju ulogu u kompaniji. Danas je, uz klasične poštanske i financijske usluge, Pošta ušla na tržište pay tv-a, a u pripremi su i iskoraci na sasvim nova tržišta te se, sukladno tome, uključivanje marketinga u sve strateške projekte podrazumijeva."

Nedavno ste predstavili projekt "evo tv", možete li nam reći nešto više o kampanji koja ga prati i što očekujete od tog projekta?

"Glavna ideja usluge evotv je da korisnicima ponudimo nešto originalno i tehnološki inovativno, ono što do sada nisu mogli imati. Zbog toga smo se odlučili predstaviti korisnicima ovu uslugu na pomalo neuobičajen način – stop-motion animiranim spotom, kako bismo se razlikovali od drugih. Radnja je smještena u velikoj šumi u kojoj poštar uslugom evotv spašava stanovnike od epidemije zijevanja. Sam naziv spota, Velika šuma, opisuje okruženje – u šumi brojnih ponuđača pay tv usluge, evotv pokazuje svoje prednosti, svima je dostupan, lako se prenosi i na druge lokacije, nema preduvjete u korištenju nekih drugih usluga (čitaj: žice) i svi se stanovnici šume mogu jednostavno služiti ovom uslugom. Dakle, evotv ima za cilj biti dostupna svima - tehnološki, sadržajno i cjenovno. Stoga je i naš slogan 'televizija dostupna svima'."

Kako gledate na trendove vezane uz upotrebu novih tehnologija i društvenih mreža u oglašavanju? Kako kreirate svoj medijski miks?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U modernom poslovanju potrebno je pratiti sve trendove, imati i stvarati svjesnost brenda. Moderne tehnologije pružaju niz mogućnosti, a njihovo ciljano korištenje svakako vidimo kao prednost. Naravno, svaki projekt ili kampanja imaju svoje specifičnosti pa se i medijski miks kreira individualno.", kazala je Tihana Mamić u intervjuu za Večernji list

gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo