Ibrahim Ružnić jedan je od brojnih Karlovčana koji se pobunio protiv novih računa za grijanje. Zadnji koji je dobio iznosi 900 kuna. "Moja susjeda za grijanje dvoipolsobnog stana plaća 1.160 kuna. To je sramota", kaže.
Bivši direktor Toplane Marijan Fudurić ima lijek za to i tvrdi da je problem visokih računa jednostavno riješiti.
Račune dobiva po novom, a plaća po starom
"Dobivam račune po novom obračunu, ali plaćam po starom s obzirom da s Toplanom nemam novi ugovor. Uvijek plaćam 399 kuna, bez obzira stigne li račun na 750 ili 200 kuna. Tako ću plaćati i ljeti", objašnjava Fudurić svoj način "obračuna" s gradskom tvrtkom. Od Toplane je i pismenim putem zahtijevao da mu šalju "stare" račune.
I dok građani više ne znaju što da rade, da plaćaju po starom ili po novom, svi se slažu da im je dosta previsokih računa. Mnogima niti mirovina nije dovoljna da plate samo račun za grijanje. Hrvatski laburisti su tako čak organizirali i potpisivanje peticije kojom traže od Grada da ispita ulogu Toplane u, tvrde, nezakonitom uvećanju cijena grijanja i vraćanje tako prikupljenog novca korisnicima.
Guljenje kože
"Vlast nema pravo guliti građanima kožu kada se zbog nesposobnosti i nemara nađe u gubicima. Oni nisu i neće biti 'špar kasa' tvrtkama koje posluju s gubitkom i ponašaju se kao pijani raspikuće", kaže predsjednica karlovačkog ogranka stranke Snježana Kirinić. Dovodi u pitanje sposobnost direktora Denisa Janžetića. "Ako ne zna ili ne može riješiti gubitke, neka se makne ili neka prizna da ne zna i postavi nekoga tko će znati. Nismo bogati da bismo mogli dozvoliti da se na čelu javnih tvrtki nalaze oni koji su tamo po nalogu partije, a nemaju pojma kako ih kvalitetno voditi", smatra Kirinić. Tvrdi da Toplana ima dvostruko više zaposlenih no što je potrebno. "Za to građani nisu krivi, kao niti nezakonitosti za koje su svi znali, uključujući i obje vlasti partije koje su se smjenjivale", smatra Kirinić.
Tražili su očitovanje direktora Janžetića i gradonačelnika Damira Jelića , čije odgovore još nisu dobili.