Subota je, oko 14 sati. Na parkiralištu outlet centra Sveta Helena samo bi neodlučni imali problema s nalaženjem slobodnog parkirališnog mjesta. Dojam se nije popravio ni ulaskom u centar. Malobrojni kupci su šetali, drugi ispijali kavu.
Premalo reklame
U oči upada dućan čije su police oblijepljene cijenama 19, 29, 39... kuna. Po 19 kuna su hlače. Ima ih rozih, tamnoplavih, traperica... No, redom ih je - pregazilo vrijeme. Prodavačica se, pak, kune da demode hlače prodaje brzinom munje, kao i većinu stvari.
"Najviše kupaca imamo vikendom", kaže. Vikendom? Gdje su svi ti kupci? Barem desetak dućana je zatvoreno, a na praznim izlozima zalijepljeni su plakati "uskoro otvorenje".
"Uprava premalo radi na promidžbi. Uoči Valentinova u centru će nastupati Lana Jurčević i kasnije će se družiti s ljudima, ali u Adidasovu dućanu. Što to znači za prodaju u ostalim dućanima", ljuti se jedna od prodavačica.
"Umjesto da napravi nešto za privlačenje ljudi, uprava je organizirala natječaj tko će najljepše urediti izlog dućana. Kako će nam to pomoći?", žali se. Iz outleta, pak, ističu da je njihova najveća prednost što su im cijene svih proizvoda snižene tijekom cijele godine do 80 posto. Iako se mogu naći, primjerice, lijepe čizme po 99 kuna, nije potrebno gledati jesu li od kože, jer nisu. A po toj cijeni takve se čizme potkraj sezone mogu kupiti i u gradu.
Besplatni autobus
Na sasvim drugom kraju, već u Krapinsko-zagorskoj županiji, i nakon naplatnih kućica smjestio se drugi outlet, Roses Fashion. Ni na njegovom parkiralištu nema gužve...
"Uglavnom kupujemo u Rosesu jer su cijene pristupačne i ponuda je dobra", držeći svaki po dvije vrećice u rukama kažu Saša Poslončec i Ines Pernjek iz Krapine. Jedna od vrećica iz dućana je donjeg rublja, čije se cijene kreću već od pet kuna.
Da se takva situacija promijeni iz ovog su centra organizirali i dva puta dnevno besplatan prijevoz autobusom iz Zagreba. Njihovi konkurenti s drugog kraja županije, pak, kupce privlače koncertima. Nedavno je u outletu Sveta Helena, naime, zasviralo Prljavo kazalište. U tom smjeru namjeravaju i dalje jer, kako kažu, jedini u svojoj ponudi imaju noćni klub i zabavu tijekom cijele večeri. No, čini se da prvi hrvatski outleti nemaju dovoljno onoga što kupci traže - povoljne i dobre robe.
Vezani članci:
arti-201101240216006 arti-201101050080006 arti-201101030170006