Osim H&M-a, na jesen nam stižu Gap i Banana Republic

H&M nije jedini brend koji bi od jeseni trebao stići u Hrvatsku. S novim trgovačkim centrima najavljen je dolazak niza drugih svjetski poznatih i uspješnih brendova.

19.6.2010.
13:50
VOYO logo

Nakon svjetskih brendova kao što su Zara, Peek & Cloppenburg i New Yorker koje su u Hrvatsku doveli dosad otvoreni trgovački lanci, broj poznatih brendova od jeseni bi se ponovno trebao povećati.

Prvi će stići s Trigranitovim Arena Centrom koji bi se trebao otvoriti u listopadu ove godine. Jedan od njih jest američki modni brend Gap koji se s prihodom od oko 14,2 milijarde dolara i oko 3.100 prodajnih mjesta ubraja u najveće svjetske trgovce odjećom. Osim istoimenog brenda Gap u svojoj ponudi ima i modne marke Banana Republic, Old Navy, Piperlime i Athleta, pa se može očekivati da će na hrvatskom tržištu s vremenom otvoriti i trgovine s tim brendovima. Među Trigranitovim novostima je i Zara Home, koji nudi opremu za dom po pristupačnim cijenama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dolazak H&M-a, koji se trebao naći među novostima koje će Arena Centar donijeti, još nije potvrđen, no potvrđen je dolazak Ikee, piše Lider. za 2012. najavljeno je otvorenje velikog Ikeinog trgovačkog centra u Rugvici, površine od 140-ak tisuća četvornih metara. U tom centru za švedski lanac namještaja rezervirano je oko 34 tisuće kvadrata, a ostatak površine s oko 320 dućana ići će u najam svjetskim trgovcima. Budući da će Ikei prema procjenama gravitirati 12,3 milijuna kupaca te da je taj brend apsolutni mamac za kupce, sigurno je da će taj trgovački centar privući cijeli niz renomiranih brendova.

Osim spomenutih modnih marki uskoro se očekuje i dolazak i švicarskog brenda odjeće Charles Vögelea te francuskog Decathlona, specijaliziranog za sportsku opremu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nova imena očekuju se na području prehrane, točnije brze hrane i coffe shopova. Sigurno je da Sturbucks ulazi na ovo tržište, a vrlo je vjerojatno da lanci brze prehrane neće prepustiti Mc Donalds'u da sam vlada hrvatskim tržištem. Burger King, Kentucky Fried, Pizza Hut ili Taco Bell samo su neki lanci brze hrane kojima bi se idućih godina mogla obogatiti ponuda u šoping-centrima, piše Lider.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Skriveno u raju
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo