Splitski poduzetnik Slobodan Ljubičić, koji je u ime svoje tvrtke More Trogir predao ponudu za Brodotrogir, na mjestu škvera vidi turistički gradić. Čekajući da Vlada donese konačnu odluku o ponudama pristiglim na natječaj, Ljubičić je angažirao konzultantsku kuću Magru, Mate Granića te zajednički plan predstavio Europskoj komisiji.
Ljubičić od početka priče o privatizaciji škverova javno predstavlja plan težak oko 500 mil. eura koji je razvio s Normanom Fosterom, slavnim svjetskim arhitektom. Partner, koji bi mu dao potrebna sredstva za realizaciju projekta irska je kompanija Harcourt Development, koja u Belfastu gradi sličan projekt, piše Večernji list.
Ljubičićev turistički gradić bi trebao imati niz luksuznih dućana, dva hotela, jedan sa šest zvjezdica i drugi s četiri, škole, urede, luksuzne stanove s pogledom na more, umjetničke galerije, amfiteatar, marinu...
Prema projektu, neki bi radnici bili prekvalificirani, dok bi ostali, tvrdi se, bili kvalitetno zbrinuti.
Iako nije upoznat s detaljima konkretnog projekta, Jerko Rošin, zastupnik HDZ-a i član Zajedničkog parlamentarnog odbora koji u Bruxellesu traži najbolje rješenje za hrvatsku brodogradnju, također smatra da Trogiru više ne treba škver, što je iznio i pred EK.
"Trogir je grad pod UNESCO-vom zaštitom i jako je blizu Splitu i splitskim brodogradilištima, pa mislim da Brodotrogir nema budućnost. Svjestan sam da tamo radi više od tisuću ljudi, ali mislim da treba napraviti kvalitetan plan njihova zbrinjavanja i maknuti tešku industriju kako bi se grad mogao nastaviti razvijati", tvrdi Rošin.
I predsjednik Hrvatske udruge sindikata Ozren Matijašević smatra da brodogradilišta ne treba forsirati tamo gdje ne mogu opstati.