Marketinški stručnjaci imaju bitnu ulogu u jačanju gospodarstva i društva

U petak su završene prijave na natječaj Zelena ideja u kojem ekološki proizvođači mogu osvojiti besplatnu uslugu marketinških profesionalaca.

19.11.2013.
10:03
VOYO logo

Zelena ideja je projekt HURA-e (Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje) i partnera pokrenut s ciljem pomaganja lokalnim ekološkim proizvođačima u njihovom nastupu na tržištu, kroz pružanje besplatnih usluga promocije od strane marketinških stručnjaka. Agencije okupljene oko HURA-e unutar ovog projekta demonstrirat će u kojoj mjeri marketinški stručnjaci mogu pomoći plasmanu eko proizvoda te razvoju ekološke proizvodnje, s namjerom da pozitivno utiču na ukupnu gospodarsku situaciju u Hrvatskoj. U petak su završene prijave ekoloških proizvođača, a sada će neovisni stručni žiri, kojeg čine stručnjaci iz područja ekološke proizvodnje, marketinga ekoloških poljoprivrednih proizvoda i poduzetništva u području ekološke proizvodnje, evaluirati prijave utvrđujući njihovu ispravnost te odabrati one koje ulaze u uži krug natječaja, uzimajući u obzir ponajprije potencijal prijavljenog projekta. U drugoj fazi projekta, marketinške agencije u sklopu HURA-e pružit će besplatnu uslugu (poput osmišljavanja ambalaže za proizvod ili izrade web stranice) odabranim projektima, uz potporu medijskih partnera.

Realizirani projekti bit će predstavljeni na eventu/izložbi u Zagrebu sredinom travnja 2014. te u sklopu festivala Dani komunikacija i Weekend Media Festivala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Interes agencija, kao i ekoloških proizvođača za Zelenu ideju je jako velik. Napravili su malu anketu i porazgovarali s čelnicima nekoliko agencija koje su se među prvima prijavile za projekt. Davor Bruketa i Nikola Žinić, kreativni direktori reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, o sudjelovanju u Zelenoj ideji

Što mislite o Zelenoj ideji?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Davor Bruketa: "Zelena ideja je izvrstan način da pokažemo kako marketinški stručnjaci nisu sumnjivci, već profesionalci koji imaju bitnu ulogu u jačanju gospodarstva i društva."

Zašto ste se odlučili priključiti ovoj HURA-inoj inicijativi?

Nikola Žinić: "Zato jer smatramo da svojim znanjem i sposobnostima možemo pomoći dobrim, kvalitetnim i ekološki održivim proizvodima da budu uspješni na tržištu."

Jeste li već imali prilike surađivati s nekim od ekoloških proizvođača ili raditi na nekom eko orijentiranom projektu?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Davor Bruketa: "Prije nekoliko godina otkrili smo izvrsne eko sokove Marice Jug pa smo joj sami ponudili da besplatno dizajniramo ambalažu. Osim toga i sami smo u suradnji s tekstilnom tvrtkom Lacuna pokrenuli proizvodnju odjeće Brokula&Ž od posebno razvijenih tkanina iz organskog uzgoja koje su dobre za kožu i za okoliš. Trenutno surađujemo s trgovinama bio&bio."

Vjerujete li da marketingom možemo pokrenuti pozitivne promjene u društvu/gospodarstvu?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nikola Žinić: "Marketing je uvijek na neki način bio, a u današnjem hipermedijatiziranom društvu je posebno neizbježan alat za promjene koji je pozitivan onoliko koliko su odgovorni proizvodi/usluge/ideje koje se promoviraju."

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprijeđujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo